Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Стукає, скрипить, гримить: як розібратися з неприємними звуками підвіски самостійно

У житті будь-якого автовласника багато хвилювань та турбот: стежити за паливом, мастилом, тиском у шинах, і це лише початок довгого списку.

Однак ходова система автомобіля часто виявляється забутою та недооціненою. Водії зазвичай ігнорують проблеми з підвіскою, не надаючи їм належного значення. Адже це не видається критично важливим: подумаєш, якісь дивні звуки чи відчуття час від часу. Можна потерпіти і не варто зв'язуватися з дорогою діагностикою, як мінімум, до найкращих часів, які ніколи не настають. А наслідки зневаги до стану ходової системи цілком собі настають, і вони можуть бути дуже сумними, аж до аварій. Тим часом необов'язково витрачатися тільки для того, щоб зрозуміти, що відбувається з підвіскою. Виявити проблему можна самостійно, як і замовити потрібну деталь для заміни без посередників, наприклад кульову опору Ланос на Avto.pro. І лише після цього необхідно звернутися до фахівців для правильної установки, добре заощадивши таким чином.

aD1qzKkhwXh1Jx2qa4k2gdP2ON6mRkbK2TMzaXEm0t3FpBFeEsJt-2RvQ83ScDMJZVVnc3Nalk1pEtrB4QNxRhHSRkALXl1iv82PjRrm5-6BQ4LeD4aZk-RwX_llAzZG2Z7ivzKQuOqM2SprGxzUd3k

Шукаємо винуватця стукоту на нерівностях

Однією з найпоширеніших проблем підвіски є стукіт, які виникають при проїзді нерівностей дороги. Ці стуки можуть бути тихими, гуркітливими або скрипучими. Причиною проблеми є різні несправності в ходовій системі. Розглянемо основні неполадки та способи їх виявлення та усунення.

1. Слабкі чи зношені амортизатори

При проїзді нерівностей чи купин ви чуєте глухі удари? Перевірте амортизатори, стискаючи їх руками. Якщо вони працюють неправильно, підвіска пружинити занадто сильно і викликати стукіт. У цьому випадку слід замінити амортизатори.

2. Знос кульових опор

Якщо стукіт супроводжуються сторонніми звуками і відчуваються навіть при повороті керма, можливо, проблема полягає в зносі кульових опор. Для перевірки слід злегка крутити кермо, звертаючи увагу на можливі клацання. При виявленні стукотів і зазорів кульові опори потребують заміни.

3. Зруйновані або поламані гумові деталі

Деякі елементи підвіски (гумові опори стабілізатора, гумові прокладки) можуть руйнуватися з часом. Якщо чути стукіт, що супроводжується скрипом, перевірте стан гумових елементів і за потреби замініть їх.

pKHMlfZbm158IIaSgoysBMFG1wwxuudH2kjbfCP8sxvsPyxY2p_nkI5oTiA5_O0cYEoJrdlsn6cLhWQC8pYOTsLl8-NY23RuJnd93hRS8ntCc6RG4G36IhTXlWuoJr7ss2Lg3pterFlkeLBJdetwbDo

4. Зламані чи зміщені пружини

Пружини, що є частиною підвіски, можуть викликати стуки, якщо вони зламані або зміщені через неправильну установку або після зіткнення. Перевірте пружини на наявність деформацій або пошкоджень та замініть, якщо виявите таке.

Самостійна діагностика ходової системи — гарне рішення для підтримки надійності автомобіля. Якщо ви виявите поломки, не відкладайте візит до фахівців. Невеликі проблеми можуть призвести до серйозних наслідків, а ремонт на ранніх стадіях заощадить вам гроші та забезпечить спокій на дорозі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ