Як повідомили джерела Гал-інфо, існує реальна загроза, що тендер ЄБРР на впровадження системи електронного квитка в місті Львові можуть скасувати.
Нагадаємо, 17 листопада 2016 року, міський голова Львова Андрій Садовий та директор ЄБРР в Україні Шевкі Аджунер, підписали кредитний договір в межах реалізації проекту впровадження автоматичної системи оплати проїзду у місті Львові (електронного квитка). Підписання Договору гарантії дозволило отримати 10 млн євро кредитних коштів для реалізації проекту впровадження автоматичної системи оплати проїзду у місті Львові.
ЛКП «Львівавтодор» оголосив міжнародний тендер на впровадження е-квитка у Львові 16 листопада 2018 року.
12 лютого 2019, під час розкриття пакетів технічних пропозицій щодо тендеру стало відомо, що свої пропозиції з впровадження системи електронного квитка подали 6 компаній.
Наприкінці травня тендерний комітет завершив оцінку тендерних пропозицій і подав результати до ЄБРР на затвердження. Далі в ЛМР звинуватили Європейський банк в затягуванні часу.
В липні процес знову загальмував. Затримка була викликана зокрема тим, що до завершального етапу конкурсу консультанти ЄБРР, оцінивши технічні пропозиції, пропустили лише дві компанії, як такі, що можуть впровадити систему є-квитка у Львові, всі інші були відсіяні. Але на думку чиновників ЛМР це могло погано вплинути на конкуренцію при формуванні цінової пропозиції і вони поставили вимогу розширити кількість учасників до трьох.
Це викликало неоднозначну реакцію та звинувачення в лобіюванні сторонніх інтересів зі сторони тендерного комітету.
Нарешті 30 серпня, “Львівавтодор" отримав від Європейського Банку Реконструкції та Розвитку остаточне погодження всіх документів за результатами оцінки першого етапу тендеру на визначення компаній, які впроваджуватимуть автоматизовану систему оплати проїзду у Львові.
Із 6 учасників тендеру відібрали 3, серед яких і повинні були обрати переможця вже за результатами оцінки фінансових пропозицій цих учасників.
Для участі у другому (фінальному) етапі тендеру були запрошені:
- Консорціум компаній: Ridango AS, Естонія та Datel, Естонія.
- Консорціум компаній: Mikroelektronika spol s r.o., Чехія та SoftServe – Municipal Technologies LLC, Україна.
- Консорціум компаній: AlmavivA s.p.a., Італія, AEP TICKETING SOLUTIONS S.r.l., Італія, Swarco Mizar S.r.l., Італія та Swarco Ukraine LLC, Україна.
Останній етап тендеру, за інформацією ЛМР, повинні були завершити 1 жовтня 2019 року.
1 жовтня, відбулося розкриття комерційних пропозицій в тендері на впровадження системи електронного квитка. Як виявилось свої пропозиції подали лише 2 консорціуми: Ridango&Datel та Mikroelektronika&Softserve.
Як повідомили джерела Гал-інфо, компанія, в якій були зацікавлені певні особи, не пройшла в фінальний етап. Відтак зараз ведуться перемовини з можливим переможцем, щоб долучити до виконання проекту впровадження системи електронного квитка у Львові потрібну підрядну компанію. Але ні Ridango&Datel, ні Mikroelektronika&Softserve на такі умови навряд пристануть. Тому існує реальна загроза, що тендер може бути оголошений таким, що не відбувся, через невідповідність поданої документації.
Також варто зазначити, що консультанти ЄБРР вже завершили свою роботу у Львові, подали всі висновки та пропозиції і відбули з міста. І тепер рішення залежить виключно від тендерного комітету "Львівавтодору" та чиновників з пл.Ринок.
Як зазначив на своїй Facebook сторінці заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий, на даний час триває період уточнення інформації і є питання до обох учасників.
"Є Львівавтодор, є тендерний комітет, який розглядає цю всю ситуацію. Я очікував, що це буде швидко, але, на превеликий жаль, як мені повідомили в тендерному комітеті, є питання до обидвох учасників. Це є дуже важливе рішення, яке на десятки років. І воно повинне бути виваженим та правильним. Наразі я не готовий назвати якісь терміни. Тим більше частина учасників тендерного комітету зараз і відрядженні", - зокрема зазначив Андрій Білий в коментарі Гал-інфо.