Слухай онлайн
Cуспільство

Торік "Гаряча лінія міста" отримала понад 270 тисяч звернень від мешканців

Львівська міська рада розвиває сервіси спілкування з мешканцями. Упродовж 2019 року на «Гарячій лінії міста» зафіксували понад 272 000 звернень львів’ян. А це контакт-цент 1580, Facebook-група, мобільний додаток «1580 Львів» та кабінет мешканця «Мій 1580» на порталі 1580.lviv.ua. Про це повідомили в департаменті адміністративних послуг ЛМР.

Зокрема, 272 000 звернень це:

• 252 253 дзвінків на контакт-центр 1580, з них зареєстровано 131 673 звернення;

• 9 449 звернень мешканці подали через Фейсбук-групу «Гаряча лінія міста Львова»;

• 8 417 звернень через мобільний додаток «1580 Львів»;

• 2 261 звернень зареєстровано через кабінет мешканця «Мій 1580» на порталі 1580.lviv.ua.

ТОП-3 категорій звернень мешканців на «Гарячу лінію міста» у 2019 році:

1. Забезпечення електропостачання у житловому будинку

2. Обслуговування роботи ліфтів у житлових будинках

3. Графік руху та інші питання щодо громадського транспорту у місті.

Варто зауважити, що з лютого 2019 року містяни мають можливість скористатись перевагами оновленого порталу:

— створити особистий кабінет «Мій 1580» на порталі 1580.lviv.ua;

— надсилати звернення, не телефонуючи до контакт-центру 1580;

— самостійно здійснювати контроль та стежити за станом виконання робіт за зверненнями через особистий кабінет;

— ознайомитись з картою повідомлень та картою звернень на порталі.

Також з червня 2019 року запрацювало нове IVR-меню для багатоканального номеру контакт-центру 1580 — відтепер мешканці, обравши відповідну категорію в IVR-меню, можуть:

— обрати тип звернення;

— дізнатись стан виконання своїх попередніх звернень;

— прослухати детальну інформацію про ремонтні роботи по місту;

— ознайомитись з сервісами самообслуговування 1580.

«Мешканні активно долучаються до сторінки Гарячої лінії міста у мережі Фейсбук. Так, у 2019 року долучились понад 24 000 дописувачів. В жовтні 2019 року було подано заявку до компанії Apple Inc. на розміщення мобільного додатку „1580 Львів“ IOS на Apple Store. Вже найближчим часом очікуємо підтвердження від Apple Inc. та доступність додатку для користувачів смартфонів з операційною системою IOS», — повідомили в департаменті адміністративних послуг ЛМР.

До слова, протягом останніх років команда «Гарячої лінії міста» активно розвивалась та надалі працює над підвищенням доступності інформаційних сервісів Львівської міської ради та автоматизацією інструментів комунікації мешканців зі службами міста.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ