Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

ЦНАП у Львові: результати роботи за 2017 рік

Фото: Олена Ляхович
Фото: Олена Ляхович
Фото: Олена Ляхович
Фото: Олена Ляхович
Фото: Олена Ляхович
Фото: Олена Ляхович
Фото: Олена Ляхович
Фото: Олена Ляхович
1/5
Сьогодні, 26 січня, директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентини Бартошик прозвітувала про виконану роботу у 2017 році. Про перемоги та поразки чула і журналістка Гал-інфо.

Коротко. Торік у Львові відкрили два нові ЦНАПи та модернізували «Гарячу лінію міста», а також створили портал муніципальних оголошень 15-80. Загалом впродовж року ЦНАПи відвідало 455 тисяч осіб, а «Гаряча лінія» опрацювала майже 270 тисяч дзвінків. В цьому році, зі слів Валентини Бартошик, планують розширювати перелік послуг та розвивати інтерактивні сервіси. А також – відкривати ЦНАПи в смт. Рудно, смт. Брюховичі та м. Винники.

Гаряча лінія міста Львова: що це і як додзвонитись?

Детально. Центр надання адміністративних послуг м. Львова – це відносно новий  підрозділ за увесь час існування Львівської міської ради. І попри те, що цей підрозділ відносно  новий, проте напрямок у якому ми працюємо достатньо популярний у Львові та в Україні загалом. Це новий підхід до надання послуг.

Наш департамент складається з двох управлінь. Перше – адміністрування послуг, який займається організацією роботу ЦНАПу. Друге –  управління інофрмаціних послуг, яке займається забезпеченням процесів комунікації між владою та громадянами через альтернативні шляхи спілкування.

Спільно з командою департаменту ми сформували місію нашого департаменту – створення доступного та комфортного середовища громадянам для отримання якісних послуг та спілкування з владою. Головна мета нашої роботи: Покращення якості надання адміністративних та інформаційних послуг. А також формування команди фахівців.

Пріоритети ми визначали на 2017 рік: якісна взаємодія між суб'єктами надання послуг; модернізація інформаційного сервісу; розвиток зручних інтерактивних сервісів для  спілкування львів’ян з владою; побудова системи навчання та розвитку персоналу; розробка та впровадження стандартів роботи; якісне матеріальне забезпечення для створення належних умов праці.

Рада розповісти про те, що торік Львів став одним з ініціаторів створення «Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг». Це своєрідний майданчик спілкування та обміну досвіду. Відтепер ми маємо можливість ставити питання профільним міністерствам, комісіям та іншим державним органам. До того ж ми посіли третє місце на конкурсі «Кращі практики місцевого самоврядування», перемогли в номінації «Доступний сервіс».

Мешканець має витрачати мінімум часу і отримати якісний сервіс. Тому в кожному районі міста ми відкриваємо центр надання адміністративних послуг, який працює за єдиним стандартом роботи. І в 2017 році ми відкрили офіс на Чупринки – це Франківський район, і також пішли далі та почали відкривати центри у віддалених районах. Перший такий офіс відкрили на Рясне в серпні цього року.

Ми намагалась зробити усі територіальні відділення ЦНАПів максимально функціональними. Зокрема, у ЦНАПах доступні такі сервіси: система керування чергою, відкритий простір «open space», оплата послуг на місці , комфортність та зручність, зручний графік роботи, вільний доступ до Internet, дитячі зони, система моніторингу якості обслуговування, кур'єрська доставка. Серед нових сервісів – консультації для підприємців, послуги Сервісного  центру МВС та ін.

Торік ми надали надали 62 585 адміністративних послуг державних органів влади (серед них – послуги Головного управління ДМС, Головного управління Держпраці, Департаменту екології ЛОДА, Департаменту ДАБІ, Відділу Держгеокадастру та ін.). Послуг Львівської міської ради, серед яких є питання районних адміністрацій, управління державної реєстрації, земельні питання, питання архітектури, ІДАБК у м. Львові, надано загалом 121 400. Також видано у ЦНАПах понад 17 видів дозволів.

У нашій структурі також діє служба підтримки, яка опрацювала 69 374 дзвінків та 7 898 електронних звернень. Було оптимізовано 80% послуг ЦНАПу. Також 10% мешканців взаємодіяли з владою дистанційно.

У 2018 році плануємо охопити послугами мешканців смт. Рудно, смт. Брюховичі та м. Винники, вводити нові адміністративні послуги та збільшувати послуги, які можна замовити дистанційно. Також підвищуватимуть рівень інклюзивності та якості надання послуг, і розвиватимуть інтерактивні сервіси.

Олена Ляхович, Гал-інфо.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ