Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Цьогоріч майже мільйон пасажирів прийняв Міжнародний аеропорт «Львів»

За перше півріччя цього року Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького перевіз 949,7 тисяч пасажирів. У порівнянні з аналогічним періодом у минулому році пасажиропотік летовища зріс на 45,8%.

«Колись ми зробили ставку на туризм та доступне сполучення, і сьогодні наш аеропорт — зразок для всієї України: за півроку — майже мільйон пасажирів. Якщо раніше було правило: нема річки — нема міста, то сьогодні міста немає тоді, коли в ньому нема аеропорту. Доступні авіаперевезення та стратегія розвитку аеропорту — це обов’язковий елемент країни, яка хоче бути успішною. Люди повинні подорожувати, і не лише — за кордон, а й у межах своєї держави, бо нам є, що сказати і показати світу», — зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

За даними ДП «Міжнародний аеропорт „Львів“ ім. Данила Галицького» у червні 2019 р. авіаперевезеннями скористалися 227,4 тис. пасажирів, що на 30,8% більше, ніж у червні 2018 р. (173,8 тис. пасажирів). Кількість здійснених рейсів — 1 798, що на 13,1% більше, ніж аналогічного періоду минулого року (1 590).

Загалом, у першому півріччі 2019 р. пасажиропотік зріс на 45,8% в порівнянні з показником аналогічного періоду минулого року (651,5 тис. пасажирів) і досяг позначки в 949,7 тис. пасажирів. Кількість рейсів зросла на 25,3%, з 6 879 до 8 618.

«Минулого року пасажиропотік Львівського аеропорту становив 1,5 млн пасажирів. Цього року мільйонного пасажира вони очікують вже в липні, а двомільйонного — у листопаді-грудні. Звичайно, що це має буде позитивний вплив на туризм. Ми сьогодні аналізували піврічну статистику і бачимо, що кількість іноземців у Львові зростає, і зростає саме з тих напрямків, з якими ми маємо пряме авіасполучення. Бачимо ріст із Великобританії, бо звідти літають лоукости, та з Німеччини, звідки також маємо нові прямі рейси.

Окрім того, для нас дуже важливою є промоція нашого міста власне авіакомпаніями. Кілька тижнів тому до Львова приїздив контент-менеджер компанії Ryanair. По завершенню своєї подорожі він написати 5 дуже позитивний статей-відгуків про Львів. Зараз ця інформація є у них на сайті і всі люди, які купують там квитки бачать інформацію про цікаві місця у Львові", — розповіла начальниця управління туризму ЛМР Ліна Остапчук.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ