Центральна виборча комісія розподілила ефірний час для проведення передвиборчої агітації політичними партіями на загальнонаціональному каналі Суспільне телебачення та Суспільне радіо. Про це повідомляє 24.
У прес-службі ЦВК зазначили, що час буде надаватися в два етапи, рівними частинами, по 30 хвилин.
Зокрема у Центрвиборчкомі наголосили, що ефірний час для проведення передвиборної агітації політичними партіями, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в ЗБВО, а також кандидатами в народні депутати України, зареєстрованими в ОВО, на регіональних радіоканалах не надаватиметься.
Також ЦВК звернулася до Міністерства фінансів з пропозицією передбачити у проекті держбюджету України на 2020 рік для ЦВК нову бюджетну програму "Відшкодування витрат політичних партій, пов'язаних з фінансуванням їх передвиборної агітації на виборах народних депутатів України". ЦВК пропонує Мінфіну передбачити витрати за цією програмою в сумі 2 253 420 000 гривень.