Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У 2011 році Львів реалізував 162 соціальні програми

Протягом 2011 року КП «Адміністративно-технічне управління» організувало розміщення зображень 162 соціальних програм. Зображення із соціальною рекламою було встановлене на 1425 площинах, з них 797 білбордів (розміром 6х3) та 628 сіті-лайтів (розміром 1,2х1,8), повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Для порівняння, у 2010 році у Львові було реалізовано 109 соціальних програм, розміщених на 1318 площинах, а у 2009 році – 74 програми, із розміщенням зображень на 1286 площинах.

«Соціальна активність Львова щороку зростає. І ця позитивна тенденція свідчить про активну роботу міста у сфері пропаганди важливих загальнолюдських цінностей. Відтак, реалізація соціальних програм покликана сприяти підвищенню культурного рівня суспільства, формуванню громадської думки, пробудженню національної гідності та патріотизму», - розповіла директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун.

Протягом 2011 року найбільше по місту було розміщено суспільно-соціальних програм (до прикладу: «Центр обслуговування мешканців», «Виміряй свій тиск», «Пам’ятаймо про Голодомор», «Прийомна сім’я – це для мене», «Попередь хворобу, щоб жити», «Народи своє дитя» тощо). Майже вдвічі менше було розміщено культурно-мистецьких програм («Ярмарок дитячого дозвілля», «На каву до Львова», «Флюгери Львова», «Від Романа до Йордана»), а також по кілька соціальних програм про особистостей («Шевченкіана. До дня народження Т. Шевченка», «Лесі Українка. Скарб нації» тощо) та вітання до свят («Привітання Президента з Днем Соборності України», «Привітання Президента з Новим роком та Різдвом Христовим»).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ