Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У ЛМР пояснили, чому євроколію не побудують відразу до Головного вокзалу

Спочатку заплановану залізницю прокладатимуть до станції Скнилів, неподалік від аеропорту.

Про це на Всеукраїнському форумі міської мобільності заявив головний архітектор міста Антон Коломєйцев, повідомляє ЦТС.

На поточний момент будівництво залізничної колії європейського стандарту 1435 мм від українсько-польського кордону найбільш доцільне до станції Скнилів, оскільки це дозволить мати зв'язок з аеропортом та поєднати вантажні й пасажирські перевезення.

На запитання, чому європейську колію від кордону планують прокладати саме до Скнилова, а не до Головного залізничного вокзалу, Коломєйцев сказав:

"Нам би хотілось європейську колію до Центрального вокзалу, але є послідовності інвестицій. Основна ідея — це довести євроколію до Брюховичів, і це є найбільш негативний сценарій, тому що зв’язок з Брюховичами дуже поганий. Звичайно, є можливість запустити шатл, мінімально забезпечити доступ громадського транспорту. Тим не менше, це абсолютно відірване рішення, яке не дасть жодним чином інтегрувати якісно місто у сполучення", — прокоментував він.

Кращий варіант, за його словами, — довести колію до Скнилова, його й просуватиме міська рада. Це дасть змогу зв’язати різні напрямки, зокрема, на Шегині та Мостиську разом, а також значно краще поєднати вантажні та пасажирські перевезення. З’явиться коротке сполучення з аеропортом.

Залізничний вокзал зі станцією Скнилів можна сполучити за допомогою шатлів-автобусів.

"З точки зору "завести євроколію на вокзал", то там сьогодні є ряд речей — вихід на північний вхід, перетин гілок… Я думаю, що це краще можуть пояснити колеги з УЗ. Але, з точки зору вокзалу, — це в довшій перспективі наша ціль. Омріяне рішення — це поїзд на євроколії, який заходить на Львівський вокзал, більше того, іде в сторону Києва. При цьому вантажні потяги ідуть по північному ходу", — резюмував Коломєйцев.

Нагадаємо, будівництво залізничної колії європейського стандарту 1435 мм з Варшави до Львова може тривати від трьох до п’яти років. Маршрут, імовірно, проходитиме через Рава-Руську. Подальший маршрут до Львова має бути визначений за результатами ТЕО. На євроколії поїзди зможуть рухатися зі швидкістю до 250 км/год.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ