Про це у коментарі Гал-інфо розповіла начальниця управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Леся Кобецька.
“Є така річ як розвиток телемедицини. У нас вона не дуже поширена, але є задум зробити медичний кол-центр. Це класна річ, якщо ти, наприклад, не можеш додзвонитися до свого сімейного лікаря, бо він теж людина і може бути зайнятий. Тоді пацієнт дзвонить на медичну лінію, і там його скеровують до певного спеціаліста, щоб людина могла отримати необхідну допомогу.
Це питання зараз на порядку денному, навіть почалася апробація, зараз є люди, які у цьому напрямку працюють. Ми хочемо у кожному закладі відкрити таки кол-центр, щоб людина могла легко комунікувати зі спеціалістами. Крім того, сімейні лікарі мають багато спілкуватися зі своїми пацієнтами навіть у вільний від роботи час, кол-центр має спростити ситуацію”, - пояснила Леся Кобецька.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ