Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

У Львові перевізники вимагають тариф 3 грн - перша міська конференція автотранспортників

Львівські перевізники вимагають в місцевої влади до 15 лютого погодити вартість послуги на перевезення одного пасажира в маршрутках в розмірі 3 грн. Таке рішення сьогодні, 22 січня, прийняла перша міська конференція повноважних представників трудових колективів та профспілкових організацій автотранспортних підприємств Львова.

На думку перевізників, всі розрахунки автотранспортних підприємств є економічно обґрунтованими. Кошториси було передано в міську раду в грудні 2012 року. За словамиголови Львівського обласного осередку Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників Івана Велійки, перевізники вже не просять, вони вимагають владу прийняти рішення щодо зміни тарифу, який за їхніми розрахунками, і має становити не менш як 3 грн.

«Тариф не є взятий зі стелі, він є підтверджений. Є накладні, все це можна перевірити»,– запевнив директор ТзОВ «Міра і К» Микола Шкурган.

Іван Веліка наголосив, що підприємства, котрі надають транспортні послуги в місті, нині перебувають в критичному стані, вони нагадують кораблі, що тонуть.

Як розповів директор ЛКП АТП №1 Михайло Сидорович,протягом 2012 року підприємство заробило 26 млн грн. Однак 16 млн грн довелось витратити на паливо, 0,5 млн грн – на закупівлю запчастин, 0,5 млн грн – на шини, близько 6 млн грн витратили на зарплати. «Бачимо, що практично всі гроші, зароблені в 2012 році, були використані для потреб підприємства. А підприємство, яке заробляє рівно стільки, скільки й витрачає, працює собі в збиток»,– наголосив він.

За словами Івана Веліки, теперішній тариф затвердили ще на початку 2011 року, тобто минуло вже 2 роки, й витрати за цей період зросли на дві третини (60%). Відповідно, – каже він, – доходи, які отримують нині підприємства, залишились на рівні 2011 року. Іван Веліка нерозуміє, чому в перевізниківвимагають обґрунтувань тарифу, коли все й так очевидно: ціна на дизельне пальне зросла на 70%, мінімальна зарплата – на 94%. «Обгрунтований в 2011 році тариф у розмірі 2 грн нині є не прийнятний для підприємств, адже від них вимагають впровадження нових технологій, оновлення парку. Але за які гроші все це робити?!»,– обурився він.

Своєю чергою представник Львівської обласної організації профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України Юрій Кривенко наголосив, що представники транспортних підприємств надіються на розуміння та партнерство, а також сподіваються, що міська рада вивчить їхні розрахунки в найкоротші терміни.

Додамо, що на конференцію зареєструвалося понад 100 осіб. Були присутні водії та директори п’яти підприємств-перевізників, з боку міської ради не з’явився ніхто. Прийняте рішення надішлють голові Львівської ОДАМихайлу Костюку, міському голові Львова Андрію Садовому та секретарю Львівської міської ради Василю Павлюку.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ