Як повідомляє прес-служба ЛМР, 17 травня 2019 року Кластер видавничої діяльності та поліграфії організовує у Львові практичний семінар з ціноутворення в поліграфічній галузі.
Під час семінару детально розглянуть основні підходи до формування ціни, зовнішні та внутрішні фактори, що істотно впливають на ціноутворення, реальні кейси із формування ціни на поліграфічну продукцію. Окрім практичних блоків, учасники семінару також матимуть можливість обмінятись думками та досвідом під час панельної дискусії та при неформальному спілкуванні.
Програма семінару
9.00−9.30 — Реєстрація, вітальна кава
9.30−9.45 — Вітання від організаторів
9.45−11.30 — Собівартість. Калькулювання собівартості продукції: основні методи та підходи. Тарас Мельник, аудитор-консультант, Nexia DK Auditors and Consultants
11.30−13.00 — Особливості калькулювання цін на поліграфічному підприємстві. Як уникнути основних помилок при розрахунку собівартості продукції? Андрій Березовський, комерційний директор ТзОВ "Експрес медіа друк"
13.00−14.00 — Обід
14.00−17.30 — Ціноутворення. Підходи до формування ціни продукції. Що таке ціна, в чому різниця ціни та цінності для клієнта? Віталій Купчак, директор з продажів "ОМІА УКРАЇНА", викладач модуля "Ціни" у «Школі бізнесу "Нова пошта"
17.30−17.45 — Перерва на каву
17.45−19.00 — Панельна дискусія. Автоматизовані системи розрахунку цін — мода чи необхідність? Практичні аспекти запровадження. (директори та засновники поліграфічних компаній, уточнюється)
Для участі у семінарі потрібно зареєструватися за посиланням.
Контакти: [email protected], 097 749 38 48 — Наталія Ярка.