Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові відбудеться серія лекцій про дизайн

Львівський міський молодіжний простір дизайну та медіа Pixlab запускає серію лекцій про дизайн, відвідати які зможе кожний охочий. Вони відбуватимуться протягом двох місяців щосуботи об 11.00 у приміщенні Lviv Open Lab, за адресою проспект Червоної Калини, 58. Про це повідомили Гал-інфо у пресслужбі ЛМР.

"Якщо ти лише починаєш свій шлях у професії і думаєш, що дизайн - це тільки про створення візуальної картинки, чітко виконане технічне завдання і вдале поєднання елементів, то ми готові довести тобі, що все не так. Хороший дизайн - це про вміння впливати на сприйняття зображення людиною, про дизайн як про вид мистецтва, про зміни у світі за допомогою нього. Наші лекції допоможуть тобі познайомитися зі сферою дизайну. Ми не подаруємо гайду по використанню Фотошопу чи інструкції для роботи у AfterEffects, але за допомогою наших лекцій ви зрозумієте контекст роботи дизайнера - як, чому і для кого створюється крутий дизайн", - зазначають організатори.

Перелік лекцій із датами та коротким описом:

22.05 - Не те, чим здається. Дизайн чи маніпуляція? Коротка розповідь про вплив дизайну на наше сприйняття.

У нас є багато питань. Як еволюція вплинула на наше сприйняття? Чому виникають оптичні ілюзії? Як у дизайні використовувати правила гештальту? Ми хочемо дізнатися, як люди сприймають дизайн та його окремі елементи, чому ми вважаємо одні речі красивими, а інші — ні та як краса впливає на бажання спробувати або придбати щось. Відповіді на них пошукаємо на нашій лекції.

29.05 - Бренд (не)дорівнює символ. Як використовують символіку у візуальному мистецтві.

Кожну людину оточують символи: щодня і незалежно від нашої географічної точки перебування. А дизайнери зіштовхують з ними ще частіше. На лекції будемо слухати про те, як один і той же символ може нести в собі різні смисли, при цьому візуально залишаючись доволі простим для розуміння; як символи і бренди за останні 10 років змінилися сильніше, ніж за 10 000 років до цього та чому ми любимо символи.

5.06 - Ніндзюцу дизайнера: таємні техніки генерації крутих ідей.

Натхнення - це робота? Не хочемо вас розчаровувати, але технічні завдання так не думають. Для того, щоб зрозуміти, як працює натхнення, варто багато цікавитися тим, як воно працює. Як зберігати спокій, коли ідеї приходять навіть уві сні, і як з ними працювати, щоб отримати крутий результат? Де шукати запал до власної професії? Про все це (і навіть більше) поговоримо на нашій лекції.

12.06 - Люди, а не користувачі. Чим зваблює юзерів дизайн простоти?

Дизайнер повинен виправляти ті незручності, які роблять наше життя менш щасливим: від наклейок на яблуках, які так сильно приклеєні, що ледве відриваються, і аж до незарядженого акумулятора у новому телефоні. Ми всі звикаємо не тільки до хорошого, але і до поганого, а з часом навіть вчимося не помічати незручностей. На лекції поговоримо про різницю між людиною і користувачем і про вибір між непотребом та необхідними додатками.

19.06 - Краса на користь. Лекція про те, як дизайнери змінюють світ.

Ми дізнаємося про фахівців, які круто вплинули на історію розвитку дизайну. Ви послухаєте про тих, чиї роботи дотепер визначають вектор руху сфери, і про те, чому саме вони закарбувалися у нашій історії? Почуєте як про класиків, так і про сучасників. Можливо, колись ви станете одним із тих, про кого розповідатимуть лекції.

26.06 - Рольові ігри: позиція дизайнера на проєкті.

Що потрібно робити дизайнеру на своєму робочому місці? Як навчитися тримати work/life balance? З ким порадитися і як зрозуміти, чого ти хочеш від свого робочого місця? Поговоримо про вміння відстоювати свої ідеї та доносити їх до команди. Скучно не буде точно!

3.07 - Аналоговий колаж у цифровому світі: що? кому? для чого?

Того, хто не створював колажів, коли був дитиною, просимо вийти зі сторінки. Адже цей прийом допомагає розвинути цілісне бачення майбутнього візуалу. Та як змінився колаж у добу діджиталізації? Хто і навіщо його використовує? Як краще поєднувати різні фактурні елементи? Про все це поговоримо на нашій лекції.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ