Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У липні Служба 112 опрацювала майже 14 тисяч звернень

Упродовж липня Служба 112 опрацювала 13 896 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 40 скерували на екстрену службу 101, 1861 звернень - на 102, 2057 звернень - на 103, 128 звернень - на 104, 9810 звернень - на «Гарячу лінію області». Повідомила прес-служба ЛОДА.

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із прийнятих дзвінків за місяць 8775 заявникам надано відповіді, ще 1035 звернень перебуває на розгляді.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ