Упродовж вересня "Служба 112" опрацювала 5 593 звернення від мешканців Львівської області. Повідомила прес-служба Львівської ОДА.
Із цієї кількості 235 звернень було скеровано на екстрену службу "101", 2 095 звернень – на "102", 1 056 звернень – на "103", 57 звернень – на "104", 2 150 звернень – на "Гарячу лінію області".
"На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше телефонували з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства", - повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник.
Із зареєстрованих у вересні звернень на "Гарячу лінію області" – 1 881 заявнику надано відповідь, ще 269 перебуває на розгляді.
Нагадаємо, від березня минулого року мешканці Львівської області можуть отримати допомогу екстрених, комунальних служб, а також органів влади за єдиним телефонним номером "112".
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ