У "Яндекс.Таксі" стверджують, що 350 авто, які належать 15 таксопаркам Львова, досі працюють з ними у Львові. Про це в коментарі Гал-інфо зазначила Ольга Гриценко, менеджер зі зв'язків з громадськістю Яндекс.Україна.
За її словами, кілька брендованих автомобілів класу люкс, які їздили Львовом в рамках промоакції, поїхали з міста після її завершення.
"Це наша звичайна практика – ми робили так і в Києві, й у інших містах, де запускали Таксі. Ці автомобілі були з Харкова і Дніпра. Звичайні ж автомобілі таксі продовжують працювати, їх на цей час налічується у Львові 350 машин, як і було", - зазначила Ольга Гриценко.
"Щодо "Еко-таксі", то це є наші партнери, і вони брендують машини, як хочуть, або не брендують їх взагалі", - наголосила менеджер.
Також подаємо дослівний коментар менеджера зі зв'язків з громадськістю "Яндекс.Україна" Ольги Гриценко, який Гал-інфо отримало на новину "Яндекс.Таксі" у Львові пішло "у підпілля":
"Кілька брендованих автомобілів класу люкс, які працювали у Львові в рамках промоакції, поїхали з міста після її завершення. Це наша звичайна практика – ми робили так і в Києві, й у інших містах, де запускали Таксі. Ці автомобілі були з Харкова і Дніпра, а не із Запоріжжя – хоча, звісно, ми не стежимо за тим, куди вони вирішили поїхати після завершення роботи з нами :) «Звичайні» ж автомобілі таксі продовжують працювати, як і на старті.
Підкреслимо також, що в кожному місті ми брендуємо лише невелику частину машин – не більше 5–10 відсотків від усіх. Оскільки ми не маємо власного автопарку і співпрацюємо з місцевими таксопарками, брендування для нас – це, по суті, зовнішня реклама, розміщення якої повинно мати певний економічний сенс.
Що стосується Еко-таксі, то це один з наших таксопарків-партнерів. Еко-таксі, як і інші таксопарки, можуть брендувати машини на власний розсуд, якщо між ними і нами не укладений договір на розміщення реклами Яндекс.Таксі.
Зрештою, безпідставними є і звинувачення сервісу у демпінгу, адже Яндекс.Таксі пропонує вигідніші тарифи завдяки використанню «розумних» технологій. Яндекс.Карти, Затори, Навігатор дають нам змогу розраховувати відстань до клієнта та будувати оптимальний маршрут. Це робить поїздки швидшими та комфортнішими. Виклик автоматично надходить водію, що знаходиться найближче до пасажира та при цьому має найвищий рейтинг. За рахунок цього ми мінімізуємо час подачі автомобіля, «холостий» пробіг та витрати палива. Це дозволяє водіям робити більше поїздок на день, а пасажирам – іздити за більш вигідними тарифами.
Насамкінець, некоректно говорити про те, що Аркадій Волож є кінцевим власником Яндекс.Таксі. ТОВ «Яндекс.Таксі Україна» є дочірньою компанією ТОВ «Яндекс.Україна», засновниками якої, в свою чергу, є нідерландська компанія Yandex N.V. (99,9% капіталу) та екс-гендиректор Яндекс.України, громадянин України Сергій Петренко. Yandex N.V. – це публічна компанія, яка торгується на NASDAQ, отже, її власниками є акціонери. Аркадій Волож є кінцевим бенефіціаром – і як кінцевий бенефіціар він не має права приймати будь-які рішення щодо Яндекс.Таксі або Яндекса загалом самостійно, без решти акціонерів. Самостійно приймати рішення може тільки Рада директорів Yandex N.V. Законодавство України не передбачає будь-яких санкцій чи обмежень у зв’язку з тим, що кінцевий бенефіціар є громадянином РФ".