Українські оператори мобільного зв’язку заявили, що продовжують працювати попри проблеми з енергопостачанням в окремих регіонах країни.
Про це інформують представники операторів у соцмережах.
"Робимо все можливе, щоб швидше відновити зв'язок у регіонах, де виникли проблеми з енергопостачанням", – написали у Facebook Lifecell.
У оператора Київстар заявили, що лагодять зв’язок "за першої можливості".
"Мережа Київстар працює, не зважаючи на складнощі з електроживленням, які виникають у різних областях України. Київстар використовує усі технічні можливості, в тому числі автономне живлення для базових станцій, щоб максимально забезпечувати потреби абонентів у послугах зв’язку. Сподіваємось на якнайшвидше відновлення стабільного енергопостачання і просимо абонентів використовувати мобільні телефони за необхідності, щоб у цей складний час не перевантажувати канали зв`язку", – зазначила представниця оператора Ірина Леличенко.
Мережа Vodafone попереджає, що тимчасові обмеження в роботі мережі можуть бути, "та ми вже добре навчилися з ними оперативно розбиратися". Оператор також зауважує, що месенджери дещо перевантажені.
Оператори нагадали про можливість приєднатися до мережі іншого оператора, якщо в районі тимчасово поганий сигнал. Усі пункти обов'язкові:
- Відключити автовибір мережі
2. Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL
3. Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
4. Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS та доступу в інтернет