Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Українцям нагадали карантинні правила на гірськолижних курортах

Для клієнтів та відвідувачів гірськолижних курортів на час дії адаптивного карантину послуги надаються лише за наявності та після перевірки COVID-документів.

Про це нагадує Міністерство охорони здоров'я. 

Відповідно до Постанови, суб’єкти господарювання, тобто бізнес, мають дотримуватись санітарного законодавства та вимог, встановлених Кабміном на час карантину. 

Керівник або відповідальна особа повинні забезпечити:

  • проведення температурного скринінгу безконтактним методом усім працівникам перед початком робочої зміни;
  • роз’яснювальну роботу з працівниками щодо вакцинації проти COVID-19, профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби;
  • недопущення до роботи співробітників, які не надали документи, що підтверджують вакцинацію від COVID-19, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби;
  • недопущення до роботи працівників, які підлягають самоізоляції та тих, хто має симптоми ГРВІ чи температуру понад 37,2° C.

На вході до приміщень готелів, садиб та на території гірськолижних курортів необхідно розмістити інформаційні матеріали щодо вакцинації від COVID-19, заходів профілактики та протидії поширення коронавірусної хвороби. 

Надавати послуги дозволяється лише тим людям, у яких перевірили наявність COVID-документів. Повнолітні відвідувачі та клієнти повинні мати документ, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 або негативний результат тестування чи одужання.

Перевірку COVID-документів рекомендується проводити під час поселення до готелю або під час придбання абонементу на гірськолижне катання. Також можна організувати спеціальні центри перевірки документів. 

Відвідувачам курорту рекомендується присвоїти унікальну позначку (наліпку на верхній одяг або шолом), яка б дозволила ідентифікувати те, що документи у людини вже перевірялись. Також позначка має свідчити про те, хто саме її видав: який суб’єкт господарювання. 

Це потрібно, щоб уникнути повторних перевірок документів та дати можливість користуватися суміжними послугами (послугами підвісних канатних доріг, вуличних ярмарок, закладів розваг, що розміщені на відкритій території).

Яким чином та в якому місці перевіряти наявність необхідних документів залишається на вибір бізнесу. 

Відповідальність за організацію та виконання заходів покладається на суб’єктів господарювання, що надають готельні та інші послуги. 

Також керівники закладів, що надають послуги відвідувачам гірськолижних курортів, повинні забезпечити:

  • наявність достатнього запасу засобів індивідуального захисту та їх правильного використання працівниками;
  • постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в службових санвузлах та санвузлах загального користування;
  • вологе прибирання місць найбільшого скупчення відвідувачів;
  • централізований збір та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту.

Відвідувачі курортів зобов’язані перебувати у громадських місцях у захисних масках, які закривають ніс та рот та дотримуватись респіраторної гігієни та етикету кашлю. 

На вимогу працівників закладів відвідувачі повинні надати документи, що підтверджують вакцинацію від COVID-19, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби або документи, що підтверджують вік особи. 

Пред’явлення документів, які підтверджують вік особи, потрібне, оскільки норми щодо наявності COVID-документів не застосовуються до неповнолітніх. 

Робота готелів та садиб повинна бути організована з дотриманням всіх протиепідемічних рекомендацій, визначених Постановою головного санітарного лікаря № 22.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ