Для зручності пасажирів Укрзалізниця додала нову опцію – інформування про наявність або відсутність кондиціонера у вагоні.
Відтепер про це пасажири Укрзалізниці можуть дізнатися ще на етапі придбання квитків в онлайн-системі, інформує прес-служба "Укрзалізниці".
Укрзалізниця успішно продовжує обраний курс на підвищення рівня сервісу для пасажирів, для чого запроваджує нову опцію – можливість пасажирам вибрати вагон із кондиціонером. Уже на етапі вибору місця в поїзді пасажир чітко розумітиме, в яких умовах він буде подорожувати та на який рівень комфорту варто розраховувати.
Тепер у системі онлайн-продажу квитків над зображенням місць з’явилася спеціальна позначка, яка інформує, чи є саме в цьому вагоні кондиціонер. Якщо вона відсутня, значить кондиціонер у цьому вагоні є. Ця інформація буде вказана і в придбаному квитку.
Нова опція актуальна для регіональних поїздів і поїздів далекого сполучення.
Раніше повідомлялося, що у 2018 році Укрзалізниця планує придбати 54 нові пасажирські вагони та провести капітально-відновлювальний ремонт 150 вагонів. Усі вагони будуть обладнані системами кондиціонування повітря.