Слухай онлайн
Політика

Управління капбудівництва ЛМР роз’яснило факти, наведені у заяві Рахункової палати України, щодо використання субвенції держбюджету на збереження історичної забудови Львова у 2005 році

Управління капітального будівництва Львівської міської ради в інформаційній довідці роз’яснило факти, наведені у заяві Рахункової палати України, щодо  використання субвенції державного бюджету на збереження історичної забудови м. Львова у 2005 році – повідомили у відділі громадських зв’язків Львівської міської ради.
Довідку подаємо повнотекстово:
„Довідка управління капітального будівництва Львівської міської ради щодо оприлюдненої інформації, оприлюдненої Рахунковою палатою України про використання субвенції державного бюджету на збереження історичної забудови м. Львова у 2005 році.
Прес-служба Рахункової палати України розповсюдила інформацію про те, що прийнята Кабінетом Міністрів України ще у 1997 році Комплексна програма збереження історичної забудови м. Львова, є формальною і такою, що не забезпечує досягнення поставленої мети.
Комплексна програма збереження історичної забудови, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 1997 року за №1266 визначає лише загальні напрямки та обсяги фінансування  без визначення конкретних об’єктів та першочерговості виконання робіт.
Конкретний перелік об’єктів визначається щорічно при формуванні міського та державного  бюджетів і  затверджується ухвалами на сесіях міської ради, а хід реалізації заходів визначається та обговорюється щотижня на нарадах у першого заступника міського голови.
Львівська міська рада вважає за необхідне ініціювати розроблення нової програми збереження історичної забудови міста у зв’язку з завершенням терміну діючої Програми та недосконалістю існуючої програми у плані відсутності конкретних заходів для її реалізації.
Щодо кількості об’єктів, на які, за інформацією Рахункової палати „розпорошувались” кошти, слід зазначити, що перелік об’єктів  був сформований і затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України №5-р від 14.01.2005 року „Про відзначення 750-річчя заснування м. Львова”, а також затверджений  ухвалою сесії міської ради.
Фактично у 2005 році кошти виділялися на виконання  ст. 52 Закону України  „Про Державний бюджет України на 2005 рік” та відповідно на виконання  постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2005 року №765 „Про розподіл субвенції, що надається з державного бюджету місцевим бюджетам на збереження історичної забудови міст та об’єктів історико-культурної спадщини у 2005 році”, яка вийшла майже через 5 місяців після затвердження бюджетних призначень по цій субвенції бюджету м.Львова.
Таким чином вже у серпні 2005 року, на час виходу постанови Кабінету Міністрів №765, про забезпечення співфінансування з міського бюджету вже не йшлося, тому інформація рахункової палати про те, що співфінансування з міського бюджету згідно розпорядження Кабінету Міністрів України №5-р не було забезпечене, є безпідставною.
Стосовно порушеного Рахунковою палатою питання  щодо відсутності необхідних дозволів Мінкультури та погоджень реставраційних завдань на деяких об’єктах, слід вказати, що кошти згідно постанови Кабінету Міністрів України №765 виділялися на збереження історичної забудови міста,  зокрема на роботи з реконструкції дахів та інженерних мереж. На цих об’єктах є затверджені планові завдання управління охорони історичного середовища Львівської міської ради.
Щодо інформації Рахункової палати про те, що розпочато ремонтні роботи на площі Ринок без проведення необхідних археологічних досліджень, то слід відзначити що археологічні дослідження виконуються одночасно з реконструкцією площі Ринок.  
Рахункова палата розповсюдила також повідомлення, що „перевіркою встановлені факти  бюджетних правопорушень, незаконне і нецільове використання коштів субвенції (у тому числі, внаслідок порушення встановленого порядку проведення тендерних процедур, завищення обсягів виконання робіт) на загальну суму 19,2 млн.грн.”
З зазначеної суми  19,2 млн. грн. завищення обсягів робіт становило 0,2 млн грн. Роботи були недовиконані через несприятливі погодні умови, і при покращенні погодних умов до завершення перевірки виконані в повному обсязі, що підтверджено актами повторної перевірки спеціалістами управління рахункової палати.
Решта – 19 млн грн стосується, в основному, за інформацією Рахункової палати, „порушення встановленого порядку проведення тендерних процедур”.
Закон України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” застосовується до всіх закупівель товарів, робіт і послуг, що повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість закупівлі робіт дорівнює або перевищує 300 тис. грн.
Постановою Кабінету Міністрів  України від 18 серпня 2005 року №765 затверджено розподіл коштів субвенції в розрізі об’єктів та заходів. За визначеними заходами, кількість об’єктів не визначалася, зокрема такими заходами, як реконструкція і реставрація будинків та інженерних мереж на вул. Краківській, реконструкція об’єктів водопровідних мереж і каналізаційного колектора історичної частини міста, розроблення програми і концепції збереження історичної забудови міста. Роботи по цих заходах велися у різних місцях міста і на різних об’єктах, на які проектними організаціями була розроблена окрема проектно-кошторисна документація, згідно якої вартість робіт, які виконували підрядні організації на об’єктах не перевищувала 300 тис. грн., що не суперечить Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”, тому порушенням встановленого порядку проведення тендерних процедур та бюджетним правопорушенням ці роботи вважати немає підстав.”
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...