Уже понад 10 років львів’яни мають змогу в будь-який час доби телефонувати на «Гарячу лінію міста Львова» і повідомляти про важливі питання чи будь-які непередбачувані ситуації в місті, та отримувати оперативну і кваліфіковану допомогу, консультації щодо роботи міських служб.
З січня до червня 2018 року «Гаряча лінія міста Львова» прийняла від мешканців майже 119 тисяч дзвінків, і зареєструвала майже 46 тисяч звернень. На цьому наголосила керівник відділу «Гаряча лінія міста Львова» Віра Фрис.
{{1}}
«Щодня Гаряча лінія приймає від 500 до 1500 дзвінків, а на сторінці у Фейсбук опрацьовуються сотні коментарів. З початку року, тобто з 1 січня до 30 червня, Гаряча лінія прийняла від мешканців 118 836 дзвінків. Відсоток неприйнятих дзвінків становить 5% від загальної кількості дзвінків. Зареєстровано на Гарячій лінії за цей період 45 655 звернень. Найбільше звернень — щодо роботи системи електропостачання житлового будинку, несправності ліфтів та порушення графіку руху громадського транспорту і неналежно поведінки водіїв.
Гаряча лінія — це сервіс, який дає змогу швидко скерувати владі свої звернення чи пропозиції, повідомити про будь-які непередбачувані ситуації в місті, а також отримати оперативну та кваліфіковану допомогу. Тому закликаємо усіх львів’ян звертатися з важливими для міста проблемами чи пропозиціями", — сказала Віра Фрис, керівник відділу «Гаряча лінія міста Львова».
Нагадаємо, торік модернізували «Гарячу лінію» та створили портал муніципальних оголошень http://1580.lviv.ua/, а короткий номер 15−80 став безкоштовним з мобільного для абонентів операторів «Vodafone», «Лайфселл» та «Київстар». Також в цьому році «Гаряча лінія» запрацювала у м. Винники, смт. Брюховичі та смт. Рудно, а також для «Гарячої лінії» встановили мобільний додаток.