Слухай онлайн
Cуспільство

В Україні напрацьовують бренд «Українські Карпати»

В Україні триває напрацювання спільного бренду «Українські Карпати». Попередньо презентація цих напрацювань або вже самого бренду відбудеться у жовтні у Львові. Про це під час панельної дискусії «Сталий розвиток туризму у Карпатах: від візії до практичного втілення» повідомив президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга. Про це повідомила прес-служба Львівської облради.

За його словами, напрацювання спільного бренду зараз триває спільно із обласними державними адміністраціями та туристичними агенціями чотирьох областей.

Загалом учасники панелі обговорили розвиток туризму у Карпатах.

Модератор панелі, перший заступник голови Львівської облради Андрій Білоус наголосив, що Львівською обласною радою прийнята Програма розвитку гірських територій, яка забезпечує соціально-економічний розвиток карпатського регіону, зокрема туристичної галузі.

Нардеп Микола Княжицький презентував проект створення музейно-просвітницького Центру міжкультурного діалогу імені Вінценза у селі Криворівня Верховинського району.

«Кожен район Карпат є особливим і всюди по-різному живуть люди, але Карпати насправді об’єднують усіх», - сказав Микола Княжицький.

Іван Ліптуга додає, що туризм загалом об’єднує у собі близько 50 галузей.

Заступник міського голови Ужгорода Олександр Білак підкреслив, що у вересні в Ужгороді пройде перший кінофорум, присвячений можливостям розвитку Карпат.

«Можна збудувати готель, заасфальтувати до нього дорогу і чекати туриста, але він туди не поїде, тому що шукає ідентичності. Саме тому ми зараз робимо ставку на відродження традицій виноробства в Ужгороді», - повідомив Білак.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...