В Україні триває напрацювання спільного бренду «Українські Карпати». Попередньо презентація цих напрацювань або вже самого бренду відбудеться у жовтні у Львові. Про це під час панельної дискусії «Сталий розвиток туризму у Карпатах: від візії до практичного втілення» повідомив президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга. Про це повідомила прес-служба Львівської облради.
За його словами, напрацювання спільного бренду зараз триває спільно із обласними державними адміністраціями та туристичними агенціями чотирьох областей.
Загалом учасники панелі обговорили розвиток туризму у Карпатах.
Модератор панелі, перший заступник голови Львівської облради Андрій Білоус наголосив, що Львівською обласною радою прийнята Програма розвитку гірських територій, яка забезпечує соціально-економічний розвиток карпатського регіону, зокрема туристичної галузі.
Нардеп Микола Княжицький презентував проект створення музейно-просвітницького Центру міжкультурного діалогу імені Вінценза у селі Криворівня Верховинського району.
«Кожен район Карпат є особливим і всюди по-різному живуть люди, але Карпати насправді об’єднують усіх», - сказав Микола Княжицький.
Іван Ліптуга додає, що туризм загалом об’єднує у собі близько 50 галузей.
Заступник міського голови Ужгорода Олександр Білак підкреслив, що у вересні в Ужгороді пройде перший кінофорум, присвячений можливостям розвитку Карпат.
«Можна збудувати готель, заасфальтувати до нього дорогу і чекати туриста, але він туди не поїде, тому що шукає ідентичності. Саме тому ми зараз робимо ставку на відродження традицій виноробства в Ужгороді», - повідомив Білак.