Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн

В Україні розпочинається інформаційна кампанія "Тримай пораду від сусіда"

Зі стартом тижня ʺВідкритого Урядуʺ, який відбувається в межах міжнародної ініціативи ʺПартнерство ʺВідкритий Урядʺ, в Україні розпочато інформаційну кампанію ʺТримай пораду від сусідаʺ. Про це повідомили у прес-службі Держагентства з питань електронного урядування України.

ʺМета кампанії – популяризувати електронні послуги, які ми впроваджуємо разом із іншими державними органами, – відзначає Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Протягом минулого року рівень користування електронними послугам зріс утричі. Це свідчить про затребуваність таких сервісів серед громадян і бізнесуʺ.      

Кампанія складається з шести відеороликів – міні-серіалу ʺТримай пораду від сусідаʺ. Глядач стає свідком того, як двоє – сусіди Василь і Петро – потребують отримання певних адміністративних послуг. Один звертається до держорганів особисто, другий – обирає отримання послуг онлайн, що зрештою виявляється зручнішим та простішим.

Кожна серія присвячена окремій електронній послузі, а саме – оформленню допомоги при народженні дитини, запису до електронної черги для оформлення закордонного паспорта, відкриттю ФОП, отриманню витягу про земельну ділянку, повідомленню про початок будівництва та Електронному кабінету водія.

Таким чином, сюжетами роликів стали саме ті електронні сервіси, які мають значну потенційну аудиторію користувачів. ʺЯкщо український бізнес уже давно відчув переваги електронної взаємодії з державою, то пересічні громадяни – ще ні. Тому й вирішили закцентувати саме на цих електронних послугах. Мінімізація ризиків побутової корупції завдяки їм – найбільш відчутнаʺ, – зазначає Лоренс Хелд, директор проекту USAID ʺПідтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні #ВзаємоДія!ʺ, за підтримки якого відбувається кампанія.  

Після надання статусу соціальної реклами міні-серіал розміщуватимуть на національних та регіональних телеканалах. А також – в Інтернеті, зокрема, таргетованим рекламним просуванням у Facebook та Youtube. До розповсюдження рекламних матеріалів також долучаться державні органи – надавачі електронних послуг та всі охочі.

Довідково

Державне агентство з питань електронного урядування України відповідає за впровадження політики Уряду щодо електронного урядування, інформатизації, розвитку інформаційного суспільства, формування і використання національних електронних інформаційних ресурсів, цифровізації органів державної влади.

Впровадження електронних послуг відбувається за підтримки державних органів – надавачів адміністративних послуг, а також – міжнародних партнерів, серед яких – проект USAID/UK aid ʺПрозорість та підзвітність в органах державного управління та послугах/TAPASʺ, Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва і реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge, Координатор проектів ОБСЄ в Україні та інші. Детальніше про це – за посиланням.

Наразі українці можуть скористатися 120 державними електронними послугами. Єдиним вікном доступу до них слугує Урядовий портал, розділ ʺЕлектронні послугиʺ. У планах Агентства – протягом 2019 року запровадити ще 50 електронних послуг.  

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ