Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

В Україні вимагають маркувати бренди, які працюють у рф

Приблизно тисяча міжнародних бізнесів усе ще підтримують співпрацю з росією.

Відповідну петицію на сайті Президента опублікував боєць ЗСУ й колишній блогер Юрій Гудименко.

"Починаючи з 24 лютого, кількість іноземних компаній, що покинули російський ринок та публічно заявили про своє рішення, значно зросла, у порівнянні із 2014 роком. Тим не менш, за даними Єльського університету (США) та Київської школи економіки (Україна) близько 1000 представників міжнародного бізнесу все ще підтримують співпрацю з росією та її споживачами, що підтримують воєнні злочини, скоєні загарбниками в Україні",  наголошує автор.

До таких компаній, зокрема належать відомі західні бренди, широко представлені на глобальному ринку, а саме: Alfred Ritter GmbH & Co. KG, Avon Products, Inc., Barilla Holding S.p.A., Bonduelle Group, Colgate-Palmolive Company, HiPP GmbH & Company Vertrieb KG, Hochland AG, Johnson&Johnson, Lactalis, Mondelez International, Inc, Nestlé S.A., Perfetti Van Melle, Procter & Gamble Company, Red Bull GmbH, Société Bic S.A., Unilever plc, Yves Rocher та інші.

За словами Гудименка, переважна більшість іноземних компаній зі списку ведуть масштабне виробництво продукції на території росії та згідно із законодавством держави-агресора про мобілізацію сприяють мобілізаційним заходам шляхом виконання функцій імпровізованих військкоматів або реалізації оборонних замовлень. 

Згідно з пропозицією автора, інформація про виробника має бути нанесена на лицьову сторону товару, великими літерами червоного кольору. А товари від виробників та постачальників, які досі виробляють або поставляють товар в росію, мають знаходитись в окремій відведеній для цього зоні в магазині.

Станом на зараз під петицією свої підписи залишили понад 6800 людей.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ