Гонщик Mercedes Валттері Боттас виграв першу гонку сезону Ф1 2020 року, в якій було три автомобіля безпеки та дев’ять сходів.
Як повідомляє F1-Ukraine, Валттері Боттас спокійно й гарно стартував із поулу та одразу пішов у відбір, але позаду нього очікувано почалася боротьба за інші місця на подіумі.
Льюїс Хемілтон, який став п’ятим на старті через штраф за порушення режиму жовтих прапорів у п’ятницю, опинився всередині групи, де була щільна боротьба, але поступово пробився на третє місце крізь Ландо Норріса, Алекса Албона.
Попереду був лише Макс Ферстаппен, який збирався скористатися своєю перевагою старту на Medium, але його двигун просто вимкнувся в першому повороті, коли нідерландець проводив зміну налаштувань. Гонщик Red Bull Racing зміг докотитися до піт-лейну, де й було констатовано, що більшість систем боліду вимкнені.
Проте це був лише перший схід із багатьох у Шпільберзі.
Вже на 14-му колі зійшов Даніель Ріккардо. Команда Renault вирішила сама зупинити свого пілота через підозри на систему охолодження, яка могла вивести з ладу двигун.
Ще за чотири кола гонку припинив Ленс Стролл і знову в боксах. Як зазначила команда: виникла проблема з одним із датчиків.
Наступним вже на 26-му колі став Кевін Магнуссен, проте він не зупинився в боксах, як попередні гонщики. На боліді в третьому повороті просто розірвався гальмівний диск й машина зупинилась в зоні безпеки, що викликало сефеті-кар.
Все це створило додатковий трафік на піт-лейн, а Хемілтон зміг ще ближче підібратися до Боттаса. Фактично, після рестарту британець своїми швидкими колами почав натякати команді, що він швидший за напарника.
Крім того, на рестарті сталася ще одна подія: Себастьн Феттель спробував пройти Сайнса в третьому повороті, але сталося зіткнення й гонщика Ferrari розвернула та відкинуло на 15-е місце.
Далі кілька кіл подій на трасі багато не було, лише Серхіо Перес обійшов Норріса в боротьбі за четверте місце.
Проте далі було більше. Спочатку Ромен Грожан втратив гальма та ледь дістався до боксів, а потім Джордж Расселл був змушений зупинити машину через падіння тиску паливної системи прямо на треку й знову з’явився сефеті-кар. Й знову гонщики створити трафік у боксах та зменшили розриви.
Але гонщики Mercedes та Серхіо Перес вирішили не робити зупинку для свіжих шин за майже 20 кіл до фінішу.
Лише гонщики стартували, як на боліді Кімі Райкконена відлетіло праве переднє колесо, й пілоти, які проїхали лише три повороти (а Албон встиг обігнати Переса, але потім повернув позицію) знову отримали сигнал сефеті-кара. Вже третього.
Після останнього періоду машини безпеки гонщикам залишилось проїхати лише 11 кіл, але на трасі залишилось лише 13 машин.
Албон пішов одразу в атаку й пройшовши Переса почав штурмувати Хемілтона. Проте все завершилось аналогічно до атаки в Бразилії. Льюїс виштовхнув Алекса за межі траси. Й стюарди знову покарали британця.
На останніх колах Леклер зміг обійти Переса та вийти на третю позицію та почав чекати на впровадження штрафу Хемілтона.
Проте штраф Хемілтона у п’ять секунд відкинув його й за спину Норріса, який став третім на подіумі.
Наприкінці гонки відбулося ще два сходи: Албон все таки зійшов, а у Квята просто розірвало заднє право колесо.
Фактично фінішували лише 11 гонщиків й лише Ніколя Латіфі опинився за межами очкової зони.
Наступна гонка відбудеться вже за тиждень й знову на Ред Булл Ринзі.