Виборча кампанія 2006 року є найбільш продажною і найбільш джинсовою за всю історію виборів у незалежній Україні –Андрій Шевченко
Слухай онлайн
Політика

Виборча кампанія 2006 року є найбільш продажною і найбільш „джинсовою” за всю історію виборів у незалежній Україні –Андрій Шевченко

Виборча кампанія 2006 року є найбільш продажною і найбільш „джинсовою” за всю історію виборів у незалежній Україні – про це 7 березня під час прес-конференції у Львові заявив журналіст, 5-й номер у списку БЮТ до ВРУ Андрій Шевченко.
„Коли в інформаційні матеріали намагаються вклинити приховану рекламу під виглядом звичайних повідомлень, ми це називаємо „джинсою”. Так от, прихована реклама просто заполонила телевізійні ефіри та газетні шпальти під час цьогорічних виборів. Я був просто вражений, коли зіткнувся із ситуаціями, коли журналісти провідних всеукраїнських видань приходили у виборчі штаби різних політичних сил і ділили газетні сторінки наче свинну тушу”, — зазначив Андрій Шевченко.
Щоправда, як переконаний журналіст, змінити таку ситуацію до виборів неможливо. Натомість після виборів, за словами Андрія Шевченка, він як народний депутат зробить усе для того, щоб українська журналістика нарешті почала працювати відповідно до якісних стандартів. На думку Андрія Шевченка, однією з причин „джинсовості” цих виборів є те, що після Помаранчевої революції так і не відбулася люстрація в журналістиці. „Якщо ми подивимося на всі провідні телеканали, то там фактично залишилися всі ті ж люди, які під час виборів 2004 року працювали за подвійними стандартами”, — зазначив Андрій Шевченко.
Втім, на думку журналіста, у продажності ЗМІ винні не тільки журналісти, але й політики, які постійно розбещують пресу хабарами, а також влада, що так і не змогла створити належних умов для чесної журналістики.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...