Слухай онлайн
Політика  |  Економіка

Виручка трамваїв зросла, а працівникам зарплату не платять – «Свобода»

Команда Садового в галузі перевезень електротранспортом намагається провести чергову аферу на мільйони бюджетних коштів, в той час, коли працівники «Львівелектротрансу» залишаються без заробітної плати.Про це 30 січня 2012 року заявив голова постійної депутатської комісії інженерного господарства, транспорту та зв'язку свободівець Іван Гринда, повідомила прес-служба Львівської міської організації ВО «Свобода».

Виконавчі органи Львівської міської ради рапортують, що після впровадження у Львові нової схеми руху громадського транспорту «Львівелектротранс» почав працювати ефективніше. Мовляв, пасажиропотік у трамваях і тролейбусах зріс удвічі, підприємство тепер обслуговує близько 20-25% загальної кількості пасажирів, а середній денний виторг збільшився до 64-72 тис. грн. Отримані кошти «Львівелектротранс» спрямовує на закупівлю запчастин, покриття матеріально-технічної бази та виплати зарплати працівникам. Однак, як стало відомо, працівникам не виплатили заробітну плату ще за грудень минулого року, інформують у «Свободі».

«Попри те, що виторг «Львівелектротрансу» зріс удвічі, працівникам таки не виплатили повністю зарплату ще за грудень. Колектив отримав лише 30% від окладу, а за січень – взагалі не отримав коштів. Керівництво цього відомства задекларувало, що виплачуватиме заробітну плату працівникам з отриманих державних субвенції в сумі понад 30 млн. грн. на підтримку підприємства. Проте невідомо, коли і чи будуть вони взагалі перераховані. Заборгованість перед людьми управлінці пояснюють необхідністю витрат коштів на ремонт рухомого складу та заміну застарілого парку на нові трамваї та тролейбуси»,– зазначив депутат-свободівець.

Також, окрім декларацій про заміну застарілого рухомого складу на новий, керівництво ЛКП «Львівелектротранс» має намір закупити декілька десятків вживаних трамваїв у міста Вінниця, стверджує він.

«Нам стало відомо, що керівництво комунального підприємства має намір купити списані у Вінниці трамваї. Тобто, замість того, аби належно налагодити потужність власного ремонту електротранспорту на базі Депо №1 чи львівських підприємств, виконавчі органи міста закуповують металобрухт. Команда Садового в галузі перевезень електротранспортом намагається провести чергову аферу на мільйони бюджетних коштів, в той час, коли працівники «Львівелектротрансу» залишаються без заробітної плати», – додав Іван Гринда.

Нагадуємо, що у грудні виконавчі органи провели так звану «оптимізацію» «Львівелектротрансу» – розформували трамвайне депо №1 та загалом скоротили 168 працівників комунального підприємства.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...