Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Виконання яких обіцянок львів'яни так і не дочекались в 2019 році

Гал-інфо проаналізувало частину обіцянок, які лунали від чиновників з пл.Ринок і вибрало ТОП яких так і не було виконано в 2019 році.

Львівська міська рада Ратуша. Фото Гал-інфо, Олена Ляхович

План сталої мобільності міста Львова

14 червня 2019 року, виконавчий комітет Львівської міської ради ухвалив рішення «Про затвердження Концепції розвитку громадського транспорту та паркування приватного транспорту у Львові».

«Концепцією розвитку громадського транспорту передбачено реформування сфери паркування, будівництво підземних паркінгів, та перехоплюючих паркінгів на в’їзді в місто.

Концепція — це попереднє рішення, тобто це проміжний етап, перед затвердженням Плану сталої мобільності, який зараз розробляється спільно з німецькими фахівцями GIZ. У Плані сталої мобільності буде також враховано роботу міської електрички, велорух, паркування, пішохідні зв’язки та ін. І цей ґрунтовний План, підкріплений фінансовими джерелами для його реалізації, буде восени цього року (2019 - ред.) винесено на розгляд сесії", — доповідав Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

Натомість, львів'янам лише представили ряд красивих презентацій та сайт (який вже два місяці не оновлюється) без жодної конкретики та фінансових висновків.

Автоматизована система оплати за проїзд (Електронний квиток)

14 серпня 2019, завершився перший етап тендеру впровадження е-квитка у Львові. 1 жовтня, відбулося розкриття комерційних пропозицій в тендері на впровадження системи електронного квитка.

Як повідомляв заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий, оцінка пропозицій із залученням європейських консультантів та визначення найкращої пропозиції мала тривати до 5 жовтня. До 1 листопада планують підписати контракт із переможцем, а до кінця 2019 року — почати встановлювати валідатори.

Нагадаємо, ще 20 жовтня 2016 року на сесії Львівської міської ради депутати погодили отримання кредиту у 10 млн євро від ЄБРР на впровадження у місті електронного квитка. Тоді ж міськрада обіцяла впровадити електронний квиток у місті на початку 2018 року.

На сьогодні, ЛКП "Львівавтодор" таки спромігся оголосити переможця на впровадження електронного квитка у Львові, ним став консорціум компаній Mikroelektronika spol s r.o., та SoftServe — Municipal Technologies LLC. Натомість компанія Ridango AS подала скаргу в ЄБРР, звинувативши ЛКП "Львівавтодор" в непрозорості прийняття рішення.

Інфраструктура для належного вигулу собак у м. Львові

11 липня 2019, сесія ЛМР затвердила види та перелік місць (локацій) для вигулу собак у м. Львові. 19 вересня була прийнята Програма створення інфраструктури для належного вигулу собак у м. Львові.

Програма розрахована на 2019-2023 роки. З метою ефективної реалізації програми її було вирішено поділити на три етапи.

Програма першого етапу так і не була виконана. Зокрема, на апаратній нараді 19 грудня, директор департаменту житлово-комунального господарства Олександр Одинець повідомив, що тренувально-вигульний майданчик (ТВМ) для собак у Парку культури та відпочинку ім. Богдана Хмельницького будуть створювати весною наступного року (2020 - ред.).

«Весною наступного року ми плануємо створити ще один великий тренувально-вигульний майданчик для собак у Парку культури та відпочинку ім. Богдана Хмельницького. Хочу зауважити, що зараз у Львові діє два майданчики: у парку ім. Івана Франка та на вул. Стрийській», — зазначив Олександр Одинець.

Також у Львові не ведеться жодної іншої роботи передбаченої Програмою. Натомість 26 грудня сесія ЛМР планує прийняти нові "Правила утримання і поводження з домашніми тваринами".

Освіта

У Львові надзвичайно гостро стоїть питання з школами та наявністю в них вільних місць. Одним з таких амбітних довгобудів міської влади є будівництво нової школи №41 в Брюховичах, яку обіцяли здати, ще до 31 грудня 2017 року.

Школа будується за новими стандартами та будівельними нормами. За останні 4 роки – це найбільш масштабний проект, який стосується спорудження школи на території Львова та області.

«У селищі Брюховичі завжди однією із проблема була проблема школи. Мені приємно, що тверда позиція сільського голови дала свій результат і всі включилися: місто, область, держава. І на сьогоднішні іде активна фаза будівництва, проведений тендер. 47 мільйонів виграла львівська компанія. За прогнозами у 2018 році ми маємо почути тут дитячі посмішки», – розповідав міський голова Львова в 2017 році.

Станом на кінець 2019 року будівництво триває. У вересні 2019 року Львівська міська рада перерахувала ще 8 млн грн для Брюховицької селищної ради на розширення там школи №41.

Як повідомив нещодавно селищний голова Брюховичів Володимир Доманський, відкриття школи заплановано на кінець 2020-го року.

Дороги

У 2019 році планували розпочати ремонт вул. ШевченкаФахівці з транспортного моделювання ЛКП «Львівавтодор», спільно з ЛКП «Львівелектротранс», КУ Інститут міста, ЛКП «Інститут просторового розвитку», департаменту житлового господарства та інфраструктури на основі обговорень з мешканцями напрацювали ескізний проект майбутньої вулиці.

Також 2 серпня 2019, виконком Львівської міської ради надав дозвіл ЛКП "Львівавтодор" на проектування, будівництво та реконструкцію об’єктів вулично-дорожньої мережі міста Львова.

Зокрема, комунальне підприємство зобов'язали розробити у проектних організаціях, затвердити документацію і здійснити такі роботи:

  • Реконструкцію вул. Т. Шевченка (від вул. Хорватської до вул. Ярослава Мудрого).
  • Реконструкція вул. Т. Шевченка (від вул. Ярослава Мудрого до вул. Залізничної).
  • Реконструкція трамвайної лінії на вул. Академіка А. Сахарова.
  • Реконструкція трамвайної лінії на вул. Княгині Ольги.
  • Реконструкція вул. Пилипа Орлика.

На реконструкцію вул. Шевченка у міському бюджеті було передбачене фінансування для ЛКП «Львівавтодор» у сумі 1,7 млн грн.

До того ж, за повідомленнями ЛМР, у 2019 році планували розпочати ремонтні роботи на: вул. Курмановича, вул. Д. Апостола, вул. Б. Хмельницького, вул. Хуторівка, вул. Миколайчука. Також планували розпочати будівництво пішохідного моста на вул. Головатого — вул. Сулими та будівництво шляхопроводу на перехресті вул. Шевченка — вул. Омеляна Ковча.

Також у Львові провалили амбітну мету в планах програми першого етапу розвитку веломережі у Львові збудувати 268 км велодоріжок до 2020 року. За повідомленнями ЛМР, на цей час загалом Львів перетнув позначку у 100 км велосипедних шляхів. З актуальною картою велоінфраструктури Львова, можна ознайомитись за посиланням.

Загалом це лише кілька обіцянок, на виконання яких очікували мешканці Львова цьогоріч. Сподіваємось, що хоча б частину з них виконають у 2020 році. 

Водночас, міських чиновників можна похвалити за вміння створювати яскраві презентації, графіки, перспективні плани, а також за активне використання у своїй роботі соцмереж та інших засобів комунікації. До слова, на навчання депутатів ЛМР, посадових осіб та комунальників у 2020 році виділять кошти з бюджету Львова.

Натомість як писало Гал-інфо раніше, в Львівській міській раді напередодні прозвітували про найголовніші події 2019 року у різних сферах життя міста.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ