Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

За перший тиждень роботи до “гарячої” телефонної лінії міського голови надійшло близько 140 телефонних дзвінків

За перший тиждень роботи на  “гарячу” телефонну лінюї міського голови надійшло близько 140 телефонних дзвінків. За словами диспетчерів служби Наталії Іванової та Людмила Феник, спектр проблем, які турбують мешканців міста, надзвичайно широкий. Переважають, зазвичай, проблеми комунального характеру. “Щодня на “гарячу лінію” надходять скарги на бездіяльність ЖЕКів, які не реагують на письмові заяви львів’ян щодо аварійного стану ліфтів, проблем із водопостачанням. Також мешканців турбують питання стану доріг на пр. Червоної Калини і на вул. Вернадського, незаконне встановлення кіосків і загромадження території призначеної для руху пішоходів”,  - розповідає Наталя Іванова.
Інформація в кінці кожного робочого дня передається міському голові для ознайомлення і подальшого вирішення проблем. “Знання цих проблем дозволяє мені краще спланувати свій робочий день та тиждень, аби за потреби виїхати до проблемних будинків”,  - каже міський голова Андрій Садовий.
   З 19 червня, за телефонним номером 2-975-999 розпочала  роботу “гаряча” телефонна лінія міського голови. За цим номером львів’яни можуть висловити свої зауваження, пропозиції, розповісти про проблеми. На дзвінки відповідає диспетчер, який при потребі одразу надає консультації. Щоденно інформація про телефонні дзвінки на “гарячу” лінію подається  міському голові.     Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ