Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Звіт депутата ЛМР Ігоря Стояновського

Звіт депутата ЛМР від фракції "Об’єднання "Самопоміч" за 2018 рік Ігоря Стояновського
Ігор Стояновський

Член постійної комісії із питань гуманітарної політики

Виборчий округ № 54.

Народився 30 травня 1973 року в с. Жовтневе, Теребовлянського району, Тернопільської області. Освіта: Вища. У 1996 році закінчив Львівський державний медичний університет, лікувальний факультет за спеціальністю "Лікувальна справа". У 2002 році захистив кандидатську дисертацію за спеціальністю "хірургія".
Професійна діяльність: Комунальна 8-а міська клінічна лікарня м. Львова, заступник головного лікаря з хірургічної роботи.
З жовтня 2015 р. – Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, доцент кафедри хірургії №1 (за сумісництвом);
2013 – 2015 – Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, асистент кафедри хірургії № 1 (за сумісництвом);
2002- 2013– Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, асистент кафедри загальної хірургії;
2002-1999– Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, аспірант кафедри загальної хірургії;
1999-1996 – Львівський державний медичний університет, магістрант кафедри загальної хірургії;
1996 – лікар інтерн-хірург Волинської обласної лікарні.
Безпартійний. Є членом правління Львівського осередку асоціації хірургів України, членом Українського лікарського товариства.
- Що  планував зробити у 2018 році?
Як депутата-медика мене найбільше турбувало питання медичної реформи. Її планували розпочати у 2018 році, і я  дуже хотів, щоб вона знову не була відкладена, щоб не виникали перешкоди (в межах міста) для її впровадження, а найважливіше, щоб до неї виявилися готовими і пацієнти,  і медики, загалом – уся медична інфраструктура. Для цього потрібно було здійснювати роз’яснювальну роботу у медичному середовищі й серед депутатів, й серед мешканців міста , та підготувати мережу медичних закладів до нових реалій фінансування. Як медика мене цікавило, щоб внаслідок цієї реформи ми не втратили добрих працівників, а як депутата – щоб користувачі цієї реформи – платники податків Львова не втратили у якості і доступності, а навпаки.  
- Що і як мені вдалося зреалізувати? Хто чи що допомагає? 
Все що вдалося зробити – це колективний успіх. Моя скромна участь полягала у тому, щоб разом з іншими депутатами-медиками пояснити важливість ухвалення того чи іншого рішення для медицини міста тим, хто сумнівався або не до кінця розумів особливості функціонування медичної галузі і запланованих Міністерством охорони здоров’я та УОЗ Львова змін. Сподіваюся що моя підтримка і пояснення у середовищі депутатів важливості цих кроків для медицини міста були почуті і сприяли спільній синергічній дії.
Таким чином нам вдалося:
- У співпраці депутатів постійної комісії Гуманітарної політики ЛМР і Управління охорони здоров’я за підтримки всього депутатського корпусу пройдено складні кроки перетворення комунальних закладів охорони здоров’я м. Львова у комунальні некомерційні підприємства – крок, який необхідний для реалізації медичної реформи та отримання фінансування цими закладами охорони здоров’я від Національної служби здоров’я України.
- Підготовлено медичні заклади Львова до реформування первинної ланки, у співпраці із бюджетною і гуманітарною комісією виділено необхідні кошти для їх забезпечення необхідним табельним оснащенням і оргтехнікою. Завдяки цьому заклади охорони здоров’я Львова, які надають первинну медичну допомогу, з 01.10.2018 почали отримувати кошти від Національної служби здоров’я, а зарплата сімейних лікарів, з якими уклали декларації  достатня кількість пацієнтів,  відчули суттєве підвищення заробітної плати.
- Завершено ремонтні роботи та відкрито сучасну амбулаторію сімейної медицини у Рудно.
Вважаю що 2018 рік був досить продуктивний для медичної галузі міста Львова.
- Що не вдалося і чому? Хто чи що заважає? 
Не вдалося напрацювати програму забезпечення мешканців Львова дорого-вартісними розхідними матеріалами та виробами медичного призначення для операцій (для прикладу, ендопротезів, металоконструкцій для лікування переломів і ін.):  діюче законодавство в царині бюджетних закупівель не дозволяє це реалізувати швидко та відповідно до потреб кожного хворого. Поки що це вдається реалізовувати лише через програми соціального захисту. 
- Чим я найбільше пишаюсь у 2018 році? Що зробило мене щасливим?
Минулий рік став успішним для лікарні у якій я працюю. Завершено ремонт приміщень під створення відділення невідкладної допомоги у Комунальному некомерційному підприємстві «8-а міська клінічна лікарня м. Львова», коштом платників податків міста Львова закуплено необхідне обладнання на 27 млн грн. для його якісного і повноцінного функціонування. Вже з 1 січня 2019 року це відділення розпочинає працювати за новою філософією надання невідкладної допомоги. До речі, це буде одне із перших таких відділень в Україні. 
- Що найважливіше потрібно зробити у 2019?
У наступному році планується впроваджувати медичну реформу на вторинній ланці. Тому триватиме робота із підготовки стаціонарів Львова до переходу на новий принцип фінансування, на електронний документообіг у медичній галузі. Адже з 1 січня 2020 року усі ці заклади фінансуватимуться Національною службою здоров’я і лише «за надані послуги». Потрібно, щоб до цього моменту міські стаціонари Львова могли гідно конкурувати навіть із приватними клініками. Найважливіше у цей період не втратити фахівців, медичних сестер і, водночас, потурбуватися щоб така допомога була доступною для усіх містян. Ймовірно, потрібно буде приймати муніципальні програми дофінансування за певні медичні послуги для найбільш уразливих верств населення. 
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ