Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Вартість проїзду у львівських маршрутках подорожчає до 2,5 або 3 грн

Погодження нового тарифу на проїзд в маршрутках у Львові можна очікувати на початку, або всередині лютого. Думаю, далі ніж березень цей процес не мав би затягнутися,– про це сьогодні, 11 грудня, на прес-конференції повідомив голова Львівського обласного осередку ВГО "ВААП" Іван Велійка.

«В нас відбулась робоча зустріч зі першим заступником міського голови Олегом Синюткою, представниками транспортних підприємств та начальником управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради Миколою Жуком. Ми дійшли згоди, що тариф треба переглядати. Наразі готуємо додаткові розрахунки для управління економіки. 20 грудня має відбутись остання робоча зустріч, на якій і буде ухвалене рішення стосовно дальших кроків»

За його словами, вже минуло близько 7 місяців відтоді, як транспортні підприємства звернулися в Львівську міську раду з пропозицією стосовно перегляду тарифів на проїзд. Така ініціатива перевізників, на його переконання, ґрунтується на тому, що зросли, по-перше, ціна на дизельне пальне, по-друге, мінімальна заробітна плата. «Думаю, нині ні в кого нема думки про те, що тарифи переглядати не треба.»,– зауважив Іван Велійка.

Як розповів один з перевізників, директор ТОВ "Міра і К" Микола Шкурган, витрати підприємства, які формують вартість проїзду значно виросли порівняно з тими, коли встановлювався тариф у 2 грн. «Як мешканець Львова, я розумію, що підняття тарифів відіб’ється на кожному. Але якщо не говорити про тарифи, не говорити про те, що треба щось змінювати, то через місяць-два-три ми дійдемо до критичноїмежі, і транспорт зупинеться», – розповів він.

За його словами, якщо порівняти ціни у 2009 році з нинішніми (ред.– тоді встановили тариф на проїзд 2 грн), то дизельне паливо зросло на 62,2%, автошини – на 19%, ремонт, запчастини – на 23%. А це, як зауважив Микола Шкурган, ті складники, які формують вартість проїзду. Витрати підприємств, за його словами, зросли до такої межі, що оплата проїзду потребує перегляду.

«Якщо взяти фінансовий звіт за 10 місяців цього року, наше підприємство має збиток по міських перевезеннях в 1 млн 651 тис. грн. Борг за паливо становить 411 тис. грн. І це є проблема всіх перевізників», – розповів ще один львівський перевізник, заступник директора "Фіакр-Львів"Дмитро Кащук. Також він додав, що за 10 місяців цього року підприємство перевезло 1 млн 978 пільговиків, втім, держава не компенсувала перевізнику ні копійки, хоча це передбачено законодавством.

Говорячи про те, якою ж все-таки має бути ціна проїзду в львівських маршрутках, Микола Шкурган наголосив, що по розрахунках тариф має бути в межах 3 грн. Однак на його думку, проїзд має вартувати не менше ніж 2, 50 грн. «Якщо тариф буде становити 3 грн, то може йти мова про поступове оновлення, якщо 2,50 грн, то це лише компенсація збитків, які нині маємо»,– пояснив він. Також Микола Шкургандодав, що практично у всіх обласних центрах тариф 2,50 встановлено вже давно.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ