Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Google провела дослідження, аби з'ясувати, що підлітки вважають класним

Компанія Google представила результати дослідження «Як розібратися в тому, що підлітки вважають крутим». У ньому вона розглянула вподобання покоління Z - тих, хто був народжений після 1993 року. Про це повідомило видання Media Sapiens.

Згідно з отриманими результатами, підлітки вважають класними речі та явища, які  «унікальні, вражаючі, цікаві або дивовижні». При цьому у дівчат та хлопців різні критерії для визначення класних речей. Хлопці у своїх судженнях орієнтуються на думку друзів і популярні тренди, а дівчата - на внутрішні відчуття. 

У переважної більшості опитаних підлітків є смартфони. Лише 9,6% респондентів ними не користуються. 42,3% тінейджерів володіють iPhone; 41,3% - Android-пристроєм.

Найпопулярнішою соцмережею серед юнаків є Facebook (57,6%), серед дівчат - Instagram (67,9%). Мережа Google+ серед їх вподобань посіла лише четверте місце - її вважають популярною 44% хлопців і 40,3% дівчат.   

Топ-10 найкращих брендів, за оцінками покоління Z, виглядає так: YouTube, Netflix, Google, Xbox, Oreo, GoPro, PlayStation, Doritos, Nike, Chrome.

Звіт Google заснований на результатах трьох опитувань, проведених в 2016 році. У них брали участь підлітки зі США, виділені у дві групи: віком 13-17 років та віком 18-25 років. Повну методологію дослідження та його результати можна прочитати за посиланням.

Нагадаємо, нещодавнє дослідження Науково-дослідного інституту даних та суспільства (Data & Society Research Institute) показало, що підлітки схильні не довіряти мейнстрімовим медіа. Натомість вони більше вірять інформації, отриманій від знайомих їм людей або відео з місця подій від очевидців.

Media Sapiens
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ