Спливаючі pop-up вікна – це надійний інструмент для покращення показників конверсії. Вікна з наполегливою рекламою настільки заполонили інтернет-простір, а лояльність користувачів до будь-якого роду банерів настільки низька, що традиційні форми маркетингової роботи стають неактуальними. І якщо ви хочете, щоб ваш попап працював вам на користь – не робіть його черговим рекламним повідомленням. Як не наробити помилок і підвищити конверсію сайту, ми і розповімо далі.
Зауважимо, що байдужих до попапів користувачів ви навряд знайдете. Одна категорія не любить їх у будь-якому вигляді, друга надає перевагу не взаємодіяти з ними, а третя категорія людей з радістю отримає якусь знижку чи бонус в обмін на користувацькі дані.
Головне завдання попапа – отримати контакти і мотивувати на подальшу купівлю.
Секрети успіху вдалого pop-up вікна
Не кожне попап вікно здатне конвертувати. Шаблонні форми із невдалим контентом зазвичай просто закривають і продовжують далі взаємодіяти з сайтом. Якщо ж ви хочете, щоб ваш попап працював і робив це добре, радимо прислухатися до наступних порад:
- Потурбуйтеся не тільки про знижки і бонуси, а й про цікаву пропозицію, яка заохотить користувачів до взаємодії. Проаналізуйте сайти конкурентів – що вони пропонують підписникам і запропонуйте власну нестандартну альтернативу.
- Наділіть ваше pop up вікно лаконічним, але зрозумілим текстом. Користувач, який успішно взаємодіяв із сайтом і раптом отримав спливаюче сповіщення навряд захоче відволікатися абзацами монотонного тексту, який не несе в собі ніякої користі. Запам’ятайте: менше слів – більше фактів. Користувач повинен розуміти, що він повинен зробити і що у результаті цього він отримає.
- Додайте чіткий заклик до дії. Заклик повинен містити не більше 2-3 слів і спонукати до цільової дії: підписатися, отримати гайд, оцінити продукт.
- Чіпляючий візуал. Це перше, на що звертають увагу. Але це не означає, що ви повинні використовувати якомога яскравіші кольори і величезні літери. Підійдіть до оформлення попапу з розумом: не варто відокремлювати його від загального дизайну сайту, але спробуйте зіграти на акцентах так, щоб вікно не було занадто нав’язливим.
- Коректно підійдіть до налаштування показів. Встановіть часову затримку, щоб попап не з’являвся одразу ж після завантаження сторінки. Подбайте, щоб залогінений користувач не бачив повідомлень, які відображаються для новачка сайту.
- Не забувайте про мобільну версію. Принцип mobile first зберігає свою актуальність – більшість користувачів відвідує сайти саме за допомогою мобільних гаджетів. Тому не втрачайте свої можливості, обмежуючи клієнта лише декстопною версією.
- Подбайте, щоб попапи не зменшили швидкість завантаження вебсторінки. Зараз під графічні файли будь-якої ваги є свої технічні рішення – скористайтеся ними.
- Залиште право вибору. Якщо користувач не хоче взаємодіяти з попапом – дайте йому можливість просто закрити його. Зробіть хрестик помітним і клікабельним, не дратуйте клієнта додатковими попапами у відповідь на закриття попередньої форми.
- Не будьте нав’язливими. В середньому рекомендується застосовувати не більше 5 попапів на сайті. І також не варто повторно показувати вікно користувачу, який з ним вже провзаємодіяв або закрив.
- Використовуйте різні типи попап вікон для різних задач вашої маркетингової стратегії, щоб досягнути дійсно ефективної взаємодії. Щоб зрозуміти, що працює і наскільки добре – систематично проводьте А/В тестування та не соромтеся експериментувати.
Розробляючи конверсійний попап, кожна деталь у ньому має вирішальне значення – сторінка, на якій ви його розташуєте, місце і час появи, дизайн, кількість полів у формі, колір і текст кнопки цільової дії. Бажаємо вам успішно використовувати у своїй роботі попапи і досягати поставлених цілей.