Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

10 правил застосування pop-up вікон для зростання конверсії

Спливаючі pop-up вікна – це надійний інструмент для покращення показників конверсії. Вікна з наполегливою рекламою настільки заполонили інтернет-простір, а лояльність користувачів до будь-якого роду банерів настільки низька, що традиційні форми маркетингової роботи стають неактуальними. І якщо ви хочете, щоб ваш попап працював вам на користь – не робіть його черговим рекламним повідомленням. Як не наробити помилок і підвищити конверсію сайту, ми і розповімо далі.

wcPHXK1Slt4utj7FZI0Up6b201ZpkSJDMcB29W3aqEGGkMe5clx8L_RBTfViE2X4u6D0tOWlZqcWYiobvVfQEB-B3GRq7GQg_r_q8vrsyLQZuNqbetkjt6M0CIaAyB94mggRhT6hjAngI37vMw

Зауважимо, що байдужих до попапів користувачів ви навряд знайдете. Одна категорія не любить їх у будь-якому вигляді, друга надає перевагу не взаємодіяти з ними, а третя категорія людей з радістю отримає якусь знижку чи бонус в обмін на користувацькі дані.

Головне завдання попапа – отримати контакти і мотивувати на подальшу купівлю.

Секрети успіху вдалого pop-up вікна

Не кожне попап вікно здатне конвертувати. Шаблонні форми із невдалим контентом зазвичай просто закривають і продовжують далі взаємодіяти з сайтом. Якщо ж ви хочете, щоб ваш попап працював і робив це добре, радимо прислухатися до наступних порад:

  1. Потурбуйтеся не тільки про знижки і бонуси, а й про цікаву пропозицію, яка заохотить користувачів до взаємодії. Проаналізуйте сайти конкурентів – що вони пропонують підписникам і запропонуйте власну нестандартну альтернативу.
  2. Наділіть ваше pop up вікно лаконічним, але зрозумілим текстом. Користувач, який успішно взаємодіяв із сайтом і раптом отримав спливаюче сповіщення навряд захоче відволікатися абзацами монотонного тексту, який не несе в собі ніякої користі. Запам’ятайте: менше слів – більше фактів. Користувач повинен розуміти, що він повинен зробити і що у результаті цього він отримає.
  3. Додайте чіткий заклик до дії. Заклик повинен містити не більше 2-3 слів і спонукати до цільової дії: підписатися, отримати гайд, оцінити продукт.
  4. Чіпляючий візуал. Це перше, на що звертають увагу. Але це не означає, що ви повинні використовувати якомога яскравіші кольори і величезні літери. Підійдіть до оформлення попапу з розумом: не варто відокремлювати його від загального дизайну сайту, але спробуйте зіграти на акцентах так, щоб вікно не було занадто нав’язливим.
  5. Коректно підійдіть до налаштування показів. Встановіть часову затримку, щоб попап не з’являвся одразу ж після завантаження сторінки. Подбайте, щоб залогінений користувач не бачив повідомлень, які відображаються для новачка сайту.
  6. Не забувайте про мобільну версію. Принцип mobile first зберігає свою актуальність – більшість користувачів відвідує сайти саме за допомогою мобільних гаджетів. Тому не втрачайте свої можливості, обмежуючи клієнта лише декстопною версією.
  7. Подбайте, щоб попапи не зменшили швидкість завантаження вебсторінки. Зараз під графічні файли будь-якої ваги є свої технічні рішення – скористайтеся ними.
  8. Залиште право вибору. Якщо користувач не хоче взаємодіяти з попапом – дайте йому можливість просто закрити його. Зробіть хрестик помітним і клікабельним, не дратуйте клієнта додатковими попапами у відповідь на закриття попередньої форми.
  9. Не будьте нав’язливими. В середньому рекомендується застосовувати не більше 5 попапів на сайті. І також не варто повторно показувати вікно користувачу, який з ним вже провзаємодіяв або закрив.
  10. Використовуйте різні типи попап вікон для різних задач вашої маркетингової стратегії, щоб досягнути дійсно ефективної взаємодії. Щоб зрозуміти, що працює і наскільки добре – систематично проводьте А/В тестування та не соромтеся експериментувати.

Розробляючи конверсійний попап, кожна деталь у ньому має вирішальне значення – сторінка, на якій ви його розташуєте, місце і час появи, дизайн, кількість полів у формі, колір і текст кнопки цільової дії. Бажаємо вам успішно використовувати у своїй роботі попапи і досягати поставлених цілей.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ