Ще 1 серпня тодішній керівник "Львівелектротрансу" анонсував, що розраховує на введення в експлуатацію всіх 30 придбаних в Берліні трамваїв до кінця 2018 року.
Проте станом на сьогодні на вулицях Львова були помічені лише 10 з них.
Нагадуємо, що ще влітку 2018 року Гал-Інфо відвідало трамвайне депо на вулиці Городоцькій, де львівським журналістам показали на той час один із шести вживаних німецьких трамваїв, які придбав "Львівелектротранс" та розповіли всі технічні моменти їх експлуатації відносно нюансів Львівської транспортної інфраструктури.
Ймовірно, що берлінські трамваї не зможуть повноцінно їздити по Львову
"Ми хочемо, щоб ці 30 трамваїв працювали повністю на маршрутній мережі міста. Важливо, щоб були доповненні маршрути з найбільшим пасажиропотоком. Плануємо випустити їх на маршрут № 2, 1, 9, можливо № 6 і 3, адже навіть наші трамвайні вагони не працюють в межах одного маршруту, тому будемо проводити ротації. А вже перші трамваї плануємо випустити на маршрути у вересні, після сертифікації і випробувань. Очікуємо, що до кінця року усі 30 трамваїв будуть курсувати по Львову", - заявив тоді керівник ЛКП «Львівелектротранс» Олег Береза.
Таку ж позицію висловлював заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Андрій Білий.
"Завдання міста — до кінця року випустити на маршрути усі закуплені трамваї", - зокрема зазначав Андрій Білий за повідомленням прес-служби ЛМР.
Перший вживаний трамвай, який ЛКП «Львівелектротранс» придбав у Берліні, вийшов на маршрут №3 18 вересня 2018. Відповідне відео на своїй сторінці у Facebook опублікував речник KredoBank Віктор Гальчинський.
Через 4 місяці після першої поставки трамваїв у Львів, 28 листопада 2018 року стало відомо, що Олег Береза, який майже рік очолював ЛКП «Львівелектротранс», звільнився з посади. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook. Як уточнив речник ЛКП «Львівелектротранс» Іван Бондар, обов’язки керівника підприємства тимчасово виконуватиме Вячеслав Кокошко, який до цього працював заступником директора з економіки.
Cтаном на 11 січня, згідно даних системи TransPhoto, а також інформації ГО "За якісний транспорт", з 30 закуплених берлінських трамваїв в експлуатацію введено лише 10, що складає лише третину від усієї кількості вагонів.
Зокрема, дані системи транспортної статистики kstat.pp.ua свідчать про те, що сьогодні вулицями Львова курсують максимум 7 з 10 введених в експлуатацію вагонів і всі вони їздять виключно по маршруту №3, який зі слів екс-керівника не був найбільш пріорітетним, враховуючи масштаби пасажиропотоку. Таким чином, через півроку з моменту закупівлі 30 німецьких трамваїв на ходу опинилась лише чверть.
Також зазначимо, що як повідомляли в ЛКП "Львівелектротранс", трамвайні вагони КТ4-Д, придбані в Німеччині по своїх технічних характеристиках можуть працювати на всіх трамвайних маршрутах.
У "Львівелектротрансі" нічого не знають про зависокі трамвайні платформи
В той же час, вчора ввечері, через поломку старого трамвайного вагону №1052, в годину пік знову був заблокований рух електротранспорту по вул. Івана Франка.