Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У "Львівелектротрансі" нічого не знають про зависокі трамвайні платформи

У зв'язку з великим суспільним інтересом до новопридбаних трамваїв з Німеччини, а також з інформацією про неможливість їх використання на деяких маршрутах Львова, Гал-інфо звернулось з запитом до ЛКП "Львівелектротранс" з проханням пояснити на яких маршрутах можуть курсувати ці трамваї.

Берлінський трамвай у Львові. Фото Гал-інфо, Олена Ляхович

Ймовірно, що берлінські трамваї не зможуть повноцінно їздити по Львову

Днями ми отримали відповідь на свій запит:

"Трамвайні вагони КТ4-Д, придбані в Німеччині по своїх технічних характеристиках можуть працювати на всіх трамвайних маршрутах".

В такому випадку з'являється питання, на підставі чого прокуратура Львівщини розпочала кримінальне провадження за фактом неналежного виконання службовими особами Львівської міської ради та ЛКП «Львівелектротранс» своїх службових обов’язків при закупівлі 30 вживаних німецьких трамваїв, технічні характеристики яких не відповідають існуючим у м. Львові маршрутним лініям та платформам зупинок ?

А також чому службові особи ЛЕТ, коментуючи це питання в ЗМІ розповідали про пошуки конструктивних рішень для вирішення проблеми високих платформ.

Пригоди берлінського трамвая у Львові: коли його побачать на Сихові?

Також знаючи постійні проблеми з переповненими трамваями в час пік на маршрутах Львова, та беручи до уваги скарги ЛЕТ на нестачу водіїв, Гал-інфо поцікавилось в "Львівелектротрансу" чому б не повернутись до давньої практики і не відновити курсування трамваїв методом зчеплення вагонів ? 

Зазначимо, що довжини нових платформ які побудовані на трамвайних лініях дозволяють такий варіант перевезень. Крім цього це дасть не лише збільшення комфорту пасажироперевезень, а й економію на водіях. Тим більше в Німеччині придбані трамваї саме так і експлуатувались.

Відповідь отримана від ЛЕТ, дивує не менше за попередню:

"ЛКП "Львівелектротранс" не використовує метод зчеплення вагонів на трамвайних маршрутах через відсутність потреби та недоцільність. На даний час ЛКП "Львівелектротранс" не розглядає можливості організації трамвайних вагонів в системі багатьох одиниць (методом зчеплення)".

Зазначимо, що за інформацією Гал-інфо з власних джерел закупівля німецьких КТ4-Д планувалась саме з врахуванням їх можливої роботи методом зчеплення вагонів, зокрема на маршруті №8. Крім того джерела Гал-інфо повідомляють, що наявний у Львові трамвайний парк не дає можливості використання методу зчеплення, через відсутність необхідного устаткування, яке в свій час було демонтоване. Хоча відповідь ЛЕТ стверджує протилежне.

Редакція Гал-інфо продовжить слідкувати за розвитком ситуації навколо львівських трамваїв.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ