Закуплені в Берліні користовані трамваї Tatra KT4 мають одну конструктивну особливість, в них двері відкриваються назовні.
Це можна побачити не лише на фотографіях, але і на відео в Youtube виконавши відповідний запит.
Так само на можна побачити, що в місцях курсування цих трамваїв немає платформ. В той же час у Львові на трамвайних зупинках масово впроваджують підвищені платформи.
І як стало відомо Гал-інфо, є всі шанси на те, що двері придбаних трамваїв не зможуть відкритись на зупинках де є такі платформи. А це практично всі нові зупинки біля вокзалу, а також майже по всьому маршруту трамваю №8 на Сихів. Також підвищення спорудили в центрі Львова на вулиці Дорошенка.
За інформацією ЗМІ, саме підвищені платформи в свій час стали на заваді курсування п'ятисекційного трамваю "Електрон" на Сихів.
Гал-інфо направить запит в ЛКП "Львівелектротранс" за коментарем, чи була врахована ця особливість при купівлі трамваїв, а також чи були проведені відповідні заміри.
Доповнено.
Як повідомив в коментарі Гал-інфо заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий, якщо по місцю виявиться, що двері таки не відкриваються, то їх можна модифікувати доробкою у вигляді щіток на нижній частині і вони будуть відкриватись.
"Ми це бачили ще в Берліні, але на превеликий жаль це не магазин де можна було замовити додатково якісь опції. Є така модель і є саме така модифікація. Ми зважили всі за і проти і прийняли таке рішення. За потреби ми можемо частково підкоригувати маршрути, в частині трамваїв модифікуємо двері, а інша частина буде їздити по інших маршрутах", - зазначив Андрій Білий.