За результатами всеукраїнського соціологічного дослідження, яке провів Центр досліджень та комунікацій «Active Group» у жовтні 2018 року кожен другий виборець вважає програми П. Порошенко та Ю. Тимошенко лише передвиборчою агітацією, а не керівництвом до дії.
Відповідаючи на запитання «Як Ви ставитесь до ініціатив Юлії Тимошенко «Нова Конституція» , «Нова економіка» та «Новий курс»?» більше половини виборців (55.1%) відповіли, що це передвиборча агітація, 13,2% виборців вважають програму соціальною рекламою, 6.5% – керівництвом до дії, 3.9% – звітом про проведені дії. Не визначився зі своєю думкою 21.4% респондентів.
Відповідаючи на запитання «Як Ви оцінюєте програму Президента Петра Порошенка «Армія. Мова. Віра»?» майже половина виборців (48.8%) відповіли, що це передвиборча агітація, 16,9% респондентів вважають програму соціальною рекламою, 5.9% – керівництвом до дії, 5.2% – звітом про проведені дії. Майже кожен четвертий (23.5%) не визначився зі своєю думкою.
Дослідження відбувалось з 5 по 7 жовтня у рамках проекту «Національний омнібус». Загалом опитано 2253 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,1%.