Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Спорт

Болід Formula-1 підкорив гірськолижну трасу

Пілот "Формули-1" Макс Ферстаппен разом зі своїм гоночним авто піднявся на вершину гори гірськолижного курорту Кіцбюель у Австрії, а потім сів за кермо і на швидкості спустився вниз.

На австрійському гірськолижному курорті Ханенкамм в Кіцбюелі відбулися демонстраційні заїзди Red Bull Snowrun, де Макс Ферстаппен пілотував машину Формули 1 по справжній гірськолижній трасі, що була покрита снігом.

Подивитися ці заїзди зібралися близько 3500 глядачів, і молодий гонщик Toro Rosso не підвів, хоча йому ніколи раніше не доводилося пілотувати RB7 в таких умовах.

«Це було дуже здорово і весело! Утримувати машину на трасі було дуже важко», - сказав після заїздів Макс.

Подивитися незвичайне видовище приїхали два відомих австрійця - Герхард Бергер, екс-пілот Формули 1 і колишній співвласник команди Toro Rosso, а також Хельмут Марко, радник компанії Red Bull з автоспорту.

«Я давно працюю в Red Bull і мене вже важко чимось здивувати, але сьогоднішнє шоу було дійсно унікальним», - так підбив підсумки дня Хельмут Марко.

Бергер продовжив його думку: «Кіцбюель відомий тим, що тут проходять дивовижні події, але Red Bull, звичайно, славиться вмінням їх проводити. Макс Ферстаппен чудово впорався із завданням, але він прекрасно провів і весь перший сезон у Формулі 1. Якщо він продовжить в тому ж дусі, то одного разу стане чемпіоном світу».

Прес-служба готує спеціальну відеопрограму, що розповідає про цю подію, зокрема, там піде мова про те, наскільки складно було підготувати до сніжних заїздів машину Формули 1. Коротенько про це розповів Марк Вілліс, координатор технічної бригади, яка відповідає за проведення всіх гоночних шоу Red Bull Racing.

Марк Вілліс: «Завдання по підготовці машини до роботи в таких умовах досить складна. Лише місяць тому ця RB7 їздила в Австралії, де було плюс 35, а до цього в інших жарких країнах, де ми каталися по пляжу, по висохлому соляному озеру і так далі. Загалом, скрізь, де ми бували раніше, зазвичай дуже жарко, а тут, в Австрійських Альпах, по-справжньому холодно.

Мотористи повинні були так змінити налаштування двигуна, щоб машиною було легше керувати, щоб вона краще відгукувалася на педаль газу. Потужність двигуна - 800 к.с., а машина - задньопривідна, тому управляти нею на снігу дуже непросто. Ми використовуємо спеціальну шиповану гуму, але насправді, якщо говорити про настройки машини, то ми не так вже багато можемо змінити, хіба що поворожити над програмним забезпеченням.

Ми дійсно не знали, чого очікувати, коли машина поїде по снігу. Певно, Максу ніколи не доводилося їздити по снігу на настільки потужній техніці, так що спостерігати за його роботою дуже цікаво!»

Демонстративні заїзди відбулися напередодні етапу Кубка світу з гірськолижного спорту в рамках підтримки Гран Прі Австрії 2016.

F1-Ukraine

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ