Про це говорив начальник управління інвестиційної політики ЛОДА Роман Матис під час семінару «Брендування ОТГ як елемент інвестиційної привабливості» у Львівському ЦРМС, створеному за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону України.
У пошуку інвесторів керівництво ОТГ прикладає багато зусиль, щоб зробити свою громаду привабливою, впізнаваною та відкритою для нових роботодавців.
Роман Матис поділився з учасниками семінару інформацією про те, як стати помітними для інвесторів, як їх привабити і заохотити до співпраці. «Відповідаючи на запитання, яке значення має бренд громади для інвестора, уявіть собі, про що має думати потенційний багатій, дивлячись на місто Лас-Вегас. Звісно, що він не стане тут пропонувати будівництво заводу, його тут буде цікавити готельний бізнес і розваги», - стверджує Роман Матис.
Роман Матис закликав об’єднані територіальні громади за такою ж логікою готувати відповідь для інвестора на запитання, що будувати у вашій громаді: туристичні чи промислові об’єкти.
Очільник інвестиційного управління розповів про створення бренду, яке б відповідало баченню розвитку на прикладі міста Самбора, в якому йому раніше доводилося консультувати владну команду. Зробивши правильний акцент у промоції, вдалося активізувати туризм, адже у храмі районного центру знаходяться мощі святого Валентина. За його словами, до часу, поки міськрада не попрацювала над поширенням інформації про це, до храму приїжджали лише релігійні паломники. «Звісно, що працювати ще є над чим, але перші кроки вже зроблено. У кожній територіальній громаді потрібно відшукати саме ті родзинки, які стануть привабливими для відвідувачів і позитивно позначаться на розвитку, оскільки брендування, це не просто логотип чи зображення, це стратегія розвитку», — наголосив Роман Матис.