Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Культура

Чат-бот на службі у готельєрів

Нові технології продовжують завойовувати індустрію гостинності. І ніхто б не подумав, що під час війни малий бізнес піде на впровадження інновацій, зокрема створення чат-ботів. Та, як бачимо, є невеликі курортні готелі, які готові адаптуватися і підлаштовуватися до реалій сьогодення. Перший готель з чат-ботом у Facebook Messenger, поза межами Києва, з’явився у курортній Східниці на Львівщині. Чотиризірковий СПА-готель «Респект Карпати» запустив чат-бот, який цілодобово відповідає і надає споживачам необхідну інформацію. Про нову розробку ми розпитали у директорки СПА-готелю «Респект Карпати» пані Оксани.

Чому в такий непростий для галузі час власники готелю вирішили створити чат-бот?

Ми постійно вивчаємо ринок і намагаємося бути комфортними для наших гостей від моменту бронювання до завершення відпочинку. Чат-бот - це зручний інструмент, який оперативно надає необхідну інформацію. Особливо це важливо в еру інформаційних технологій і гаджетів, які зробили наше життя по-справжньому комфортним і зручним. Нашим гостям тепер не потрібно гаяти час для пошуку інформації на сайті, телефонувати у готель чи чекати на відповідь адміністраторів у месенджерах. Усі відповіді на найпопулярніші запитання швидко та якісно надає чат-бот.

Які переваги ви вже відчули?

Користувачі, які цікавляться послугами індустрії гостинності, здебільшого хочуть оперативно отримати відповідь або зробити швидке бронювання. Чат-ботом задоволеним залишається і наш гість, який затратив менше часу та не втомився від пошуку потрібної інформації, і адміністратор, який отримав вичерпну інформацію для бронювання проживання гостей.

З іншого боку, Східниця час від часу має перебої з електропостачанням. І якщо у готелі, для забезпечення комфорту гостей, у такий період спрацьовує дизель-генератор, то з інтернетом і телефонією бувають проблеми. А з чат-ботом ми будемо на зв’язку 24/7.

А чому чат-бот назвали Оксаною? Це на Вашу честь?

Це питання скоріше до розробників (сміється). Ми такої вимоги не ставили. Та у будь-якому випадку всі наші адміністратори, зокрема чат-бот Оксана, раді дати відповідь на усі запитання стосовно відпочинку у СПА-готелі «Респект Карпати», щодо послуг SPA-центу «RESPECT», а також допомогти гостям з вибором дозвілля у Східниці.

Що ж, новітні технології рухаються попри війну. Заходьте у Messenger і вставляйте туди ось це посилання: m.me/respecthotel. Тестуйте, знайомтеся й обирайте безпечний відпочинок, оздоровлення та лікування в українських Карпатах!

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ