Якщо ви живете у 21 столітті, ви точно знайомі з таким інструментом, як QR-код. QR-коди сьогодні присутні будь-де, та, як свідчить практика, мають чималу ефективність для бізнесу. Отже, розглянемо, що таке QR-коди загалом, та як обрати найкращий QR-код генератор на прикладі сервісу ViralQR та 4 його аналогів, що мають топові характеристики.
ТОП-5 інструментів для генерації QR-кодів, що варто спробувати
Серед цього переліку є як веб застосунки, так і мобільні та десктопні варіанти, безкоштовні та платні, але всі вони мають найкраще поєднання функцій для створення QR-коду.
ViralQR — наш номер один в рейтингу через доволі широкий функціонал. Перше, на що варто звернути увагу — це різноманіття варіантів, які можна застосувати та переформатувати у ваш QR-код. В цьому інструменті ви можете зашифрувати в коді URL адресу сайту, персоналізований лендінг цифрової візитної картки чи бізнес-сторінки, електронну поштову скриньку, ваш обліковий запис чи окремий пост в Instagram, чи Facebook та інших соцмережах, ваш номер телефону для надсилання SMS повідомлення , додати посилання на текст, закодувати картинку чи PDF-документ. А це відкриває одразу безліч можливостей, як рекламних, так і корпоративних чи навчальних.
При цьому налаштування дозволяють обрати тип коду, підібрати кольори та дизайн, наприклад, помістити ваш логотип та брендовий стиль в QR-коді. А ще, й це доволі важливо, цей інструмент відкривається просто в браузері, не потребує реєстрації та дозволяє створити QR-код безкоштовно онлайн.
Якщо ж окреслити найголовніші його переваги, то вони наступні:
- Цей генератор QR-кодів має зручний та зрозумілий інтерфейс;
- Достатньо інформації для тих, хто хоче створити власний QR-код та не має досвіду.
- Має водночас можливості генерації QR-кодів статичного та динамічного типів.
- Динамічні QR-коди надають можливість змінювати закодовану інформацію навіть після того, як код був видрукований і поширений.
- Різноманіття шаблонів, форм, дизайнів.
- Можливість створення QR-коду з логотипом та у кольорах вашої компанії.
- Готові QR-коди ви зможете завантажити у високій якості (.png, .jpeg — безкоштовно та .svg, .eps або .webp. — за підпискою), що дуже важливо для друку на маркетингових матеріалах і безпосередньо впливає на читабельність.
- А ще цей генератор QR-кодів онлайн має просунуту аналітику, щоправда, доступну лише для динамічних QR-кодів за підпискою.
- Підписка також надає можливість керування кодами в особистому кабінеті, сортування по теках.
Такий інструмент підійде як малим бізнесам та початківцям, так і більш масштабованим проєктам, що потребують кастомізації та додаткових можливостей — вони теж доступні, але за окрему оплату. Отже, суцільне бінго!
GenQRCode.com
Це ще один зручний генератор QR-кодів, що дозволяє створювати QR-код онлайн. Інтерфейс в нього простіший, але зрозумілий. Можна генерувати динамічні QR-коди та зберігати їх в PNG. Є й можливість масової генерації. На вибір користувачам є три пакети — стандартний дає можливість зробити QR-код безкоштовно, більша пакетна генерація та розширення переліку форматів (той же SVG) доступні вже за окрему ціну в інших двох пакетах.
QRoot.app
Додаток, що може швидко дати вам доступ до QR-коду під основні потреби. Він є цілком безкоштовним, отже створити власний QR-код можна без зайвих витрат. Функціонал сервісу доволі простий, однак і можливостей трохи менше, ніж в попередніх генераторів. Зокрема можна згенерувати QR-код під URL адресу, email чи SMS, з подією або текстом.
QR.bi
Це, мабуть, найпростіший за дизайном сервіс. Все лаконічно, нічого зайвого — обираєте тип контенту чи посилання на QR-код, нижче можна завантажити logo, та й все, свій QR-код ви майже згенерували. До речі, це теж безкоштовний онлайн генератор QR-кодів, але розширеного функціонала навіть за гроші він не передбачає.
GetQR.com
Ще один спосіб, як створити QR-код — використати сервіс Get QR. Він доволі зручний та надає розширені можливості, зокрема, просту статистику та можливість видалити чи змінити QR-код просто за реєстрацію на сервісі. Також до вподоби стане можливість поекспериментувати з дизайном, кольорами фону та кольором візерунків, логотипом тощо.
Отже, зробити свій QR-код нескладно, але розгляньмо, які можливості відкриваються сучасному бізнесу за допомогою QR-кодів.
Як оцінити генератор QR-кодів: важливі критерії для вдалого вибору
Для створення QR-коду потрібен спеціальний інструмент, так званий генератор або ж програма для створення QR-кодів. Їх вже існує чимало, отже обрати найкращий буде не так вже й просто. Але ми маємо коротенький чек-лист, з яким ви зможете обрати варіант, який згенерує ваш QR-код якнайкраще.
- Параметри налаштування, а саме різноманіття варіантів QR-кодів з можливістю вибрати колір, дизайн, додати ваше logo, обрати формат, в якому ви зможете завантажити код для друку чи подальшого використання в онлайн, чи офлайн рекламі. Також важливо одразу запланувати обсяги потрібних вам QR-кодів (наприклад, ви будете використовувати 1-2 для доступу до діджитал-меню свого кафе чи сотні, чи тисячі для розсилання індивідуальних знижок своїм клієнтам).
- Аналітичні інструменти: вони вам потрібні! Завдяки аналітиці ви зможете бачити хто та скільки разів сканував ваш QR-код, як його використання корелює з продажами тощо.
- Юзер-френдлі інтерфейс — це важливо. Якщо ви використовуєте QR-код генератор з незрозумілою навігацією, складним доступом до функцій та загалом невдалим дизайном застосунку чи веб-сторінки, це віднімає ваш час, а отже й кошти.
- Підтримка розробника, тобто ваша можливість звернутися по допомогу чи отримати нову версію інструменту з доданими властивостями теж є перевагою при виборі.
- Ціна має значення безумовно. Сьогодні є як платні опції, так і безкоштовний генератор QR-кодів, та не завжди безкоштовне буде гіршим за комерційне.
Саме ці критерії були взяти до уваги при створенні короткого рейтингу інструментів для генерації QR-кодів.
Статичні чи динамічні: визначаємося з типами QR-кодів
Перш ніж ви застосуєте QR-код генератор, визначимося ще з типами цих кодів. Загалом, QR-код може бути статичний чи динамічний.
- Статичний, як згенерований, залишається незмінним. Всі кольори, форма, а головне - закодований контент будуть остаточно зафіксованими. Змінити QR-код цього типу неможливо.
- Динамічний надає можливість гнучко адаптувати налаштування під ваші потреби. І це зручніше, бо як закінчиться одна рекламна кампанія, для якої ви створили свій QR код, ви просто відредагуєте URL адресу чи надасте нові посилання, чи сервіси. Можливість змінити QR-код не просто дозволяє не заплутатися в них та не створювати лишні коди, динамічні варіанти ще й дозволяють відстежувати статистику переходів за кодом, якої немає в статичних.
QR-коди в сучасному бізнесі: що вони можуть?
Створення QR-коду має головною метою донести певну інформацію користувачу, або ж клієнту. Замість довгих об’яв, нудних текстів, та інших спроб донести якісь пропозиції чи дати доступ до певних можливостей ви отримуєте компактний, зашифрований, а водночас той, що привертає увагу, малюнок з візерунками, у яких і міститься інформація. І її легко здобути за допомогою сканування QR-коду сканером, що сьогодні вбудований у додаток "Камера" на більшості мобільних пристроїв.
В бізнесі ви можете створити QR-код для безлічі задач:
- Додавайте його до зовнішніх рекламних носіїв, щоб заінтригувати потенційну аудиторію та запропонувати цікаві промо.
- Якщо ви маєте, якийсь контент, який ваші користувачі можуть завантажити, зробіть опцію завантаження у вигляді посилання на QR-код.
- Запросіть клієнтів долучитися до ваших облікових записів в соціальних мережах з використанням QR-коду.
- За допомогою QR-кодів легко завірусити вашу рекламу: для цього просто розташуйте свій QR-код у людних місцях. Можна навіть надати трохи таємничості.
- Посилання на QR-код просто незамінне в продажах окремих сервісів — наприклад, для купівлі електронних квитків, реєстрації онлайн до лікаря чи в салон краси, для проведення заходів з платним входом чи за запрошеннями.
Отже, якщо підсумувати, що таке QR-код, то в бізнесі це — невпинне джерело цікавості клієнтів, інструмент для розповсюдження інформації, простий спосіб надати доступ до ваших послуг без паперових запрошень чи квитків, а ще завдяки QR-коду можна створювати справжні шедеври вірусної реклами.
Як застосувати QR-коди в бізнесі: ефективні стратегії для маркетингу та продажів
Наостанок, дамо трохи корисних порад щодо використання та стратегій застосування QR-технологій на користь вашого бізнесу.
- Якщо не знаєте, чи працюватиме технологія на користь ваших задач, спочатку спробуйте створити QR-код безкоштовно, а якщо спрацює — переходьте до платних опцій.
- В маркетингових цілях краще застосовувати динамічні QR-коди, а от для постійних посилань — статичні.
- Не забувайте надавати своїм кодам риси індивідуальності, застосовувати брендування (лого, корпоративні кольори, фірмові джингли тощо).
І не зволікайте! Бо QR-коди сьогодні справжній must-have для переважної більшості бізнесів.