У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт №3860, яким пропонується запровадження офіційних електронних скриньок для українців.
Офіційну електронну адресу буде запроваджено для юросіб, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керівників та ін. Фізособи отримуватимуть офіційну електронну скриньку тільки за бажанням через Єдиний портал державних послуг Дія. А при оформленні паспорта вперше українцям автоматично присвоюватиметься офіційна електронна адреса і буде надано до неї доступ.
Як пише видання Інтернет свобода, компаніям, організаціям, ФОПам під час державної реєстрації чи внесення змін до ЄДР автоматично надаватимуться офіційні електронні адреси.
Зазначається, що офіційна пошта складатиметься з ідентифікатора, позначки "@" та доменного імені (окрім доменних імен, що закінчуються на ".ru"). Такий мейл буде реєструватися у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань та в Єдиному державному демографічному реєстрі.
За законопроєктом листи та/або повідомлення, надіслані на офіційну електронну адресу, вважаються такими, що надіслані офіційно, та не потребують додаткового документального підтвердження їх вручення.
Ініціатори законопроєкту вважають, що створення офіційних імейлів спростять спілкування між громадянами, державою та бізнесом.
Більше про те, на якому етапі у парламенті залишаються важливі для галузі законопроєкти і за якими ініціативами варто стежити у новій сесії, у матеріалі.