Екс-ведучі Top Gear зібрали $5,5 млн на свою соцмережу для автолюбителів, - Media Sapiens.
«У геймерів є Twitch, у мандрівників - Tripadvisor, у модників напевно теж щось є. А ось автомобілістам податися нікуди», - описує проект Річард Хеммонд.
Платформа для спілкування автомобілістів матиме всі функції сучасної соцмережі. Вона буде підтримувати завантаження відео користувачами, там же будуть розміщуватися ролики, зроблені самими ведучими. Financial Times прогнозує, що саме відеоконтент стане головною «родзинкою» Drivetribe.
Також відомо, що у соцмережі буде функція створення окремих співтовариств, які творці мережі називають «трайбами» (від англ. «племена»).
За оцінкою одного з інвесторів, тільки в Facebook зареєстровано більше 400 млн автолюбителів. Саме цих людей творці Drivetribe вважають своєю потенційною аудиторією. Загальний обсяг коштів, які вдалося зібрати для нової соцмережі оцінюється в 5,5 млн доларів. Серед інвесторів називають компанії Breyer Capital і Atomico. Також гроші вклали кілька приватних підприємців.
Нагадаємо, екс-ведучого Top Gear Джеремі Кларксона відсторонили від роботи, а потім звільнили за наслідками службового розслідування після сутички ведучого з продюсером у готелі.