Минулого року престижний бренд одягу та аксесуарів Burberry спалив свої нерозпродані вироби на суму майже $38 млн, - Еспресо.
Дизайнерські бренди часто знищують свій одяг, щоб не продавати його за нижчими цінами у стокових крамницях та підтримувати статус "екслюзивних". Зокрема, компанії хвилюються, що вироби можуть опинитися у руках "неправильних" клієнтів, тобто простого населення.
У звіті Burberry йдеться, що за 2017 рік бренд спалив косметику вартістю $13,7 млн та одяг/взуття на понад $24 млн.
Зазначається, що кількість знищених товарів зросла утричі з 2014 року. А останні підрахунки вказують, що за період 2012-2017 року Burberry ліквідував одягу на $116 млн.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ