Слухай онлайн
Економіка

Facebook дозволив рекламодавцям розраховуватися гривнею

При створенні нових рекламних кабінетів Facebook Ads в українських рекламодавців з’явилась можливість оплати в гривнях. Донедавна українська валюта не підтримувалася в Facebook Ads, і зазвичай рекламодавці обирали для обчислення долари США чи іншу валюту.

Як повідомили в блозі Digital агенції UAMASTER, наразі в офіційну довідку Facebook інформацію про підтримку української валюти ще не додали.

Які переваги завдяки цьому отримали локальні рекламодавці:

  • точність планування витрат для компаній, які ведуть свої розрахунки в гривні,
  • відсутність залежності від коливання курсу UAH/USD,
  • пришвидшення підготовки звітності по рекламним кампаніям,
  • спрощення процесу передачі статистики про витрати в Google Analytics.

В українських маркетологів залишилося одне важливе питання до Facebook: коли з’явиться можливість безготівкової оплати по рахунку з ПДВ в гривні? Адже наразі рекламодавці можуть платити або банківською карткою, чи працювати через рекламні агенції та реселерів.

Зазвичай IT гіганти не анонсують заздалегідь точні дати своїх майбутніх впроваджень. Але ми сподіваємося, що поява гривні в Facebook Ads – це перший крок до появи представництва Facebook в Україні та впровадження нових варіантів оплати.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ