Візуалізований звіт – це можливість швидко проаналізувати великі обсяги даних, визначивши ефективну стратегію їх застосування, сегментацію, ранжування та сфери використання в майбутному.
Використання спеціальних інструментів значно економить час за рахунок автоматизації низки дій, а також об'єднання у єдиний файл результатів роботи, отриманих з допомогою різних каналів аналітки, реклами, баз даних.
Проста звітність із Google Data Studio
Левова частка робочого часу маркетолога йде на обробку даних: фрагменти інформації, численні вкладки, джерела та вивчення таблиць. Набагато зручніше використовувати єдиний інструмент для створення всеохоплюючих звітів Google Data Studio – і вся інформація буде зафіксована у єдиному вікні. Це зручно, адже:
- Детальна розгорнута аналітика – все максимально точно та наочно, що дає можливість продемонструвати структуровані результати роботи, статистику та витрати рекламних бюджетів.
- Ефективна взаємодія – можна легко обмінюватись звітами, щоб кожен користувач міг вносити правки та коментарі. Це спрощує узгодження майбутніх цілей та вибір актуальних каналів просування і аналітики.
- Відстеження KPI – оптимізація бізнес-процесів, що дозволяє виявити слабкі місця, швидко вносити зміни, коригувати дії команди.
Google Data Studio – це digital інструмент із найширшим функціоналом, який успішно використовується для створення наскрізної аналітики, а також формування візуальних звітів. Інтерактивні панелі моніторингу в режимі реального часу набагато зручніші, ніж самостійні спроби згрупувати і проаналізувати дані, що надходять з різних сервісів.
Google Data Studio: основні переваги
Перелічити усі переваги даного інструменту практично неможливо, але варто виділити ключові плюси GDS:
- формування багатосторінкових звітів;
- автоматична синхронізація з хмарним сховищем даних;
- зручна система фільтрів;
- просте, інтуїтивно зрозуміле налаштування оформлення та змісту;
- надання доступу до підсумкових звітів з будь-яких пристроїв;
- Інтеграція з 590 джерелами даних – як інструменів Google, так і партнерських інструментів.
Використання інструментів роботи з даними – це можливість вивести бізнес на новий рівень та приймати обгрунтовані рішення. Оновлення даних у реальному часі, наочне зростання чи падіння показників – широкий спектр функцій та можливостей, доступних користувачам.