Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Кандидати збільшують присутність на ТБ

Кандидати збільшують присутність на ТБ: протягом 2-х місяців витратили майже півмільярда, - Рух ЧЕСНО.

За два місяці виборчої кампанії на телеканалах у 4 рази побільшало реклами кандидатів.

Найбільше показів реклами на ТБ було в Юрія Бойка, який випередив навіть Петра Порошенка. Чинний Президент був лідером за кількістю реклами 2018 року. А от за вартістю телереклами лідирує Тимошенко, котра витратила 78,9 млн грн на транслювання своїх роликів переважно в прайм-таймі.

Разом з вартістю телереклами кандидатів минулого року на кінець лютого 2019-го загальна сума видатків перевищила мільярд гривень. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ