На базі Департаменту кіберполіції Національної поліції України впроваджені новітні технології та сервіси, які дозволяють миттєво реагувати на звернення громадян про кіберзлочин чи кібератаку. Про це повідомили в прес-службі Департаменту кіберполіції Національної поліції України.
У 2017 році на базі Департаменту кіберполіції створено цілодобовий «call-центр» для прийому заяв та звернень від громадян про злочини та правопорушення, що вчиняються в глобальній мережі.
Функціонування такого зворотного зв’язку вже дає свої результати. Так, у 2017 році до кіберполіції за допомогою вже звернулось 9817 громадян із повідомленнями про вчинені правопорушення у кіберпросторі. 90% з цих звернень вже розглянуто та опрацьовано підрозділом у межах своєї компетенції.
Нагадаємо, інформацію до «call-центру» Департаменту кіберполіції громадяни мають змогу направити каналами Інтернет, а з початку 2017 року – працює безкоштовна «cyber» гаряча телефонна лінія за номерами: 0672186367, 0636198495 та 0681508601.
За допомогою цього ресурсу, громадяни отримують необхідну допомогу від працівників кіберполіції не пізніше ніж за три години після надходження звернення. Важливо відмітити, що у випадку надходження до «call-центру» інформації, що не відноситься до компетенції кіберполіції, вона автоматично перенаправляється до лінійного підрозділу поліції.
Найближчим часом, для охоплення більш ширшої аудиторії та виявлення кіберзлочинів, заплановано включення «call-центру» Департаменту кіберполіції в єдину мережу «call-центру» Національної поліції України.
Також на сайті кіберполіції громадяни, за допомогою інформаційного антишахрайського майданчика "Stop fraud", мають змогу в режимі онлайн ознайомитися з поширеними випадками шахрайства, повідомити інформацію щодо шахраїв, вчасно не допустити списання або втрати грошей зі свого рахунку та оперативно заблокувати незаконно проведену транзакцію.