Слухай онлайн
Cуспільство

Кількість звернень громадян до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Львівщини за минулий рік зросла більш як на 11%

Протягом 2008 року до органів державної виконавчої влади Львівщини всіх рівнів та органів місцевого самоврядування надійшло 377 312 звернень громадян. 236 314 з них надійшли поштою, а 140 998 – під час особистих прийомів, що на 38 049 запитів більше (11,2%) ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомили в прес-службі ЛОДА.
Безпосередньо до обласної державної адміністрації надійшло 7636 звернень громадян, що на 54 (0,7%) менше в порівнянні з 2007 роком. В їх структурі домінують заяви – 7203 (94,3%), пропозиції – 92 (1,2%), скарги – 341 (4,4%). Основні проблеми, що були порушені мешканцями області, стосувалися питань соцзахисту, поліпшення житлових умов, оплати за житлово-комунальні послуги, надання матеріальної допомоги, надання допомоги в лікуванні.
За звітний період голова облдержадміністрації надав матеріальну допомогу 1032 малозабезпеченим на загальну суму 340 тис. 650 грн.
За звітний період від соціально незахищених громадян, багатодітних та одиноких матерів поступило 417 звернень (протягом 2007 року їх надійшло 866), що на 449 (51,8%) менше.
Аналіз отриманих ОДА звернень свідчить, що найчастіше (з розрахунку на 10 тисяч населення) апелюють громадяни Турківського, Сколівського та Жидачівського районів (відповідно по 50, 39 та 35 звернень на 10 тисяч населення), а також міст обласного значення Борислава, Моршина та Трускавця (аналогічно 45, 41 та 39 звернень), при середньообласному показнику 28,7. Це свідчить про те, що на цих територіях залишаються невирішеними системні проблеми соціально-економічного розвитку, а сам показник є своєрідним індикатором комфорту проживання населення.
З метою реалізації основних положень Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року №109/2008 облдержадміністрацією здійснено комплекс заходів методологічного, організаційного та інформаційно-аналітичного характеру. Зокрема, на виконання п.п.1,2,3,5 та 6 Указу Президента своїми розпорядженнями від 19 лютого 2008 року № 127 та № 135 голова облдержадміністрації затвердив графік особистого прийому громадян керівництвом ОДА. Згідно з цими документами, посадовці зобов’язані зустрічатися з мешканцями області не рідше чотирьох разів на місяць. Відповідно до затвердженого графіку, протягом 2008 року було проведено 78 виїзних прийомів, на яких за місцем проживання прийняли 574 громадян. Лише під час 8 виїзних прийомів громадян в районах та містах обласного значення, що потерпіли від стихійного лиха 23-27 липня 2008, голова ОДА прийняв 86 громадян.
З метою сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони неодноразово звертаються до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, розпорядженням голови ОДА від 25 лютого 2008 р. утворено постійну комісію з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду було проведено десять засідань комісії, члени якої розглянули 21 звернення. На підставі прийнятих рішень припинено переписку з 11 заявниками відповідно до ч.2 ст.8 Закону України «Про звернення громадян», а також надано необхідні роз’яснення щодо порядку оскарження дій посадових осіб.
Крім цього, в ОДА створена тематична пряма телефонна лінія. Її учасниками, згідно з затвердженим графіком, є керівники ОДА та структурних підрозділів. Протягом 2008 року на пряму телефонну лінію звернулося 178 мешканців області. Всім їм були надані усні роз’яснення з приводу порушених питань, а щодо окремих звернень керівники облдержадміністрації давали письмові доручення.
У Львівській області працює 25 громадських приймалень, які створені при управліннях юстиції. Працівники приймалень протягом 2008 року надали безкоштовну правову допомогу 4272 громадянам. Територіальні управління юстиції за звітний період провели 145 тижнів правових знань, якими було охоплено 189 121 мешканців області. Фахівці Головного управління юстиції протягом 2008 року розробили 377 методичних рекомендацій для використання у роботі підприємствами, установами, організаціями, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...