У жовтні кількість доставок користувачів за допомогою послуги "OLX Доставка" сягнула цифри 2 мільйони. Загальна сума угод склала 1,2 млрд грн, а середній чек на людину - 591 грн.
У минулому році більше половини всіх покупок з доставкою припало на електроніку. Сьогодні у топі опинилися вже 3 категорії товарів: "Електроніка" - 35%, "Дитячий світ" - 25%, а також "Мода і стиль" - 15%. Загальна сума продажів техніки з опцією доставки склала більше 627 млн грн. Крім того, за час існування послуги продавці відправили новим власникам більше 80 000 запчастин для транспорту. Незважаючи на значні цифри, у габаритних автотоварів найскромніший показник - 4% від усіх покупок з доставкою. Рік тому він був ідентичним.
Частіше послугу безпечної доставки підключають представники бізнесу. На них припадає 79% від усіх угод, у той час як на приватних осіб - 21%. При цьому, майже 0,5 млн продавців зосереджені у Київській області. Також OLX Доставку активно використовують у Харкові та Одесі.
Топ-5 міст, звідки відправляють:
Київ
Харків
Одеса
Дніпро
Львів
Що стосується покупців, їх географія розподілилася по-іншому. І хоча вони також переважно з Києва - 15%, дніпровські споживачі увірвалися у топ-3 міста, де замовляють з доставкою, і витіснили Одесу на четверте місце. У лідерську десятку міст, де при покупці користуються послугою, увійшло 8 обласних центрів, а також Кривий Ріг і Маріуполь.
Топ-5 міст, куди доставляють:
Київ
Дніпро
Харків
Одеса
Запоріжжя
Середня відстань між покупцем і продавцем склала 250 км. Найчастіше відправка товару відбувалася з обласного центру до обласного центру - 40%. Ще один популярний варіант - доставка з обласного центру у велике місто. Щоправда, за ступенем популярності він не поступився і схемою маршруту обласний центр - малонаселене місто. Частка обох варіантів склала по 17%, і це на 2 мільйони доставок. Виявилося, що в населених пунктах з населенням менше 25 тис. людей, включаючи невеликі міста, смт і села, досить часто роблять покупки онлайн. Однак виставляють товари на продаж набагато рідше.
Більш ніж за рік існування послуги "OLX Доставка" аналітики зафіксували всього 3% повернень. Переважна більшість угод виявилися успішними, а отже продавці отримували оплату, а користувачі - замовлений товар. До того ж, незважаючи на відносно недовгий термін існування послуги, покупці рівною мірою відгукувалися на оголошення, в які вона не була включена і в яких була задіяна.