Майже 3 мільйони 750 тисяч гривень цьогоріч Славська громада вкладає в промоцію.
Про це інформує Суспільне.
Зокрема підписали договір із рекламною агенцією. Усе це робиться для того, аби залучити більше туристів.
Рекламна компанія має вести сторінки у соцмережах, знімати промоційні ролики, займатися сайтом та піарити Славське іншими способами.
Одна із складових промоції селища — це сторінка у мережі Тіk Tok "Роман з Славсько". Сторінка має понад 7 тисяч підписників. Чоловік на ім'я Роман записує жартівливі відео про Славське. У них запрошує відвідати цю місцевість.
Що ще входить у послуги рекламної кампанії для Славського, розповідає директор рекламної агенції Віталій Соболевський:
"Дуже ефективний канал — радіо. Славського дуже багато в радіо. Також використовується зовнішня реклама. Якщо їхати з Києва до Львова в полі стоїть величезний банер "Славсько". Це, мабуть, найбільша конструкція в Україні. Площа цього банера пів квадратного кілометра".
Віталій Соболевський додає, комерційні клієнти витрачають на рекламу значно більше.
"Великій громаді складно просуватися в інтернеті. Кожен окремий готель або бізнес може, але для цього потрібні ресурси, потрібні агенції, потрібні гроші. А об’єднавшись спільно, і просуваючи одну територію вдається робити це якісно, круто і сумарно набагато дешевше ніж по окремості", — каже керівник рекламної агенції Віталій Соболевський.
Також агенція займається промоцією усіх подій, що відбуваються в селищі. До прикладу, працювали над фестивалем "Slavsko funk" та готували сувенірну продукцію.
"Ми зацікавлені в тому, щоб бренд, який створили, використовувався правильно, красиво. Це перший момент, ми зацікавлені в сувенірній продукції, бо її розглядаємо як найдешевшу рекламу Славська загалом. Людина купила собі ту чи іншу річ, вона сама заплатила за те, що вона стає інтегратором реклами назовні", — каже project-менеджер рекламної агенції Назар Домбровецький.